Lansko leto so pri Fordu obeležili 50 let zmage njihovega GT40 na dirki 24 ur Le Mansa. Takšne obletnice si zaslužijo posebno pozornost, poseben dogodek, ki jih zaznamuje. Pri Fordu, enem od največjih proizvajalcev avtomobilov na svetu, so se v ta namen odločili predstaviti nov model G . A ostanimo za trenutek še malo v Fordovi zgodovini superšportnih avtomobilov. Na začetku 60. let prejšnjega stoletja je namreč Henry Ford II. želel kupiti podjetje Ferrari, a je dogovor padel v vodo. ''Če ne moremo kupiti prestižnega športnega avtomobila, ga bomo pa sami naredili,'' so si rekli pri Fordu in tako se je začela zgodba superšprtnikov GT. Zdaj, dobrih 50 let pozneje, se ponašajo z najnovejšim iz družine GT.
3,5-litrski EcoBoost V6 motor ~와 함께 dvema turbinama, ki ga poganja nekaj več kot 640 ‘konjev’, je najzmogljivejši motor iz te serije do zdaj. Nekateri poznavalci so bili nad samo 6 cilindri sicer skeptični, a bodo zaradi manjše teže motorja hitro pozabili na to razliko v primerjavi s predhodnikom. Števec, ki meri hitrost, se ustavi pri 437 km/h.
Karoserijo superšportnika 구성 karbonska vlakna, ki celotno težo še nekoliko zmanjšajo. Pa tudi sicer so pri 포드 ves čas mislili na težo, saj so za podvozje uporabili lahek 알류미늄, zavorni diski pa so karbonsko-keramični. Superšportnika GT bo krasilo še po višini nastavljivo vzmetenje 그리고 20-palčna kolesa Michelin Pilot Super Sport cup.
기이한 공기 역학적 형태 효과가있다 미래 지향적인, čeprav so se z nekaterimi elementi še vedno poklonili legendarnemu GT40. Predvsem z 공기 역학 so pri superšportniku GT poskrbeli, da bo izkoriščanje zračnih tokov okoli karoserije še učinkovitejše. Usmerjevalnik zraka, ki je nameščen na zadku in je nastavljiv po višini in naklonu, vam bo pomagal pri prilagajanju voznim razmeram. 내부 je precej 다른 od predhodnikov, saj nima več pridiha preteklosti. Večina funkcijskih stikal je kar na volanskem obroču, instrumentna plošča, ki ni veliko večja od pametnega telefona, pa je v celoti digitalna.
Tisti, ki so se vanj že usedli, pravijo, da je več kot športni dvosed. Nekateri mu pravijo celo 무기. No, videti je, da so pri Fordu z novim GT-jem zagotovo osvežili trg superšportnikov ter morda tudi vrgli kost evropskim konkurentom. Aja, pa še to, vaš je lahko za dobrih 400.000 evrov.
Galerija slik: 2017 ford GT supercar
추가 정보:
ford.com