포드는 올 여름 대서양 전역 시장을 강타할 새로운 GT 스포츠 쿠페를 디트로이트에서 공개했습니다. 당시에는 600마력이 넘는 3.5리터 에코부스트 V6 가솔린 엔진을 장착해 페라리 458 이탈리아, 외관상으로는 람보르기니 아벤타도르 등 슈퍼 스포츠맨과 경쟁하게 된다. 그러나 가격면에서는 둘 다 훨씬 능가할 것입니다.
Ford je študijo razvil v obeležitev 50. obletnice 첫번째 zmage modrega ovala ~에 legendarni dirki Le Mans, ki je pomenila tudi začetek zelo plodne Fordove dobe v različnih panogah avto športa. Kljub temu pa ima novi Ford GT kaj malo skupnega z modelom, ki je na ceste zapeljal leta 2003, saj gre za tehnološko veliko bolj dovršen model, razlike pa so tudi v sami konstrukciji.
Poglavitno razliko predstavlja sredinsko nameščen motor, ki iz 3,5-litra prostornine 도움을 받아 ecoboost tehnologije 발전하다 preko 450 kW ali 600 KM. Poleg tega pa k mizi prinaša eno najboljših razmerij med maso in močjo kateregakoli serijskega avta, kar gre pripisati dejstvu, da so za izdelavo uporabili veliko količino ogljikovih vlaken in aluminija.
Novi Ford GT se ponaša s presenetljivo zunanjo podobo, s katero se lahko kosa tudi z najbolj renomiranimi super športniki na svetu, izstopa pa tudi kar se tiče napredne tehnike. Prenos moči je namreč preko sedemstopenjske dvosklopčne avtomatike speljan na zadnji kolesni par, za čim boljši stik s podlago pa skrbi tehnologija aktivne aerodinamike, v obliki pomičnega zadnjega spojlerja, katerega naklon se prilagaja hitrosti in z rastjo le te primerno povečuje pritisk zadka proti tlom in s tem še poveča že tako odlične vozne lastnosti.
Tudi znotraj je vse narejeno v duhu izrazite športnosti, kar pomeni poseben volan v obliki krmil iz 포뮬러 1, voznik pa ima na razpolago tudi nastavljive stopalke. Instrumenti so v celoti digitalni, na njih pa lahko voznik razbira številne podatke o delovanju avtomobilskih sistemov ter o športnih aspektih njegove vožnje, denimo ko je avto na pisti. Posebnost pa predstavlja tudi tretja generacija sistema SYNC za nadzor nad funkcijami vozila.