Mi proti njim. Živimo v svetu oz. družbi, ki ljubi predalčkanje in to počenja zelo na grobo. So tisti, ki so verni, in tisti, ki niso. So ljudje s podeželja in tisti, ki krave še nikoli niso videli v živo, pripoveduje narator. Morda pa imamo z drugimi več skupnega, kot menimo. Če boste te dni koga videli jokati za pisalno mizo, je to verjetno zato, ker gleda ta ganljiv danski oglas, ki nikogar ne pusti ravnodušnega in dokazuje, da si v resnici nismo tako različni.
이 하나 danski oglas se te dni po spletu širi kot požari v Avstraliji. Z razlogom. Triminutni oglas All That We Share je posnela danska televizijska mreža TV 2, v njem pa sprva ljudi fizično razdelijo po predalčkih.
더 읽어보기: 이 삼성 광고는 이미 수백만 명을 감동시켰습니다. 여러분도 눈물을 흘리게 될 것입니다!
Toda po tem, ko skupina ljudi začne odgovarjati na serijo osebnih vprašanj (ali so bili šoli tarča posmeha in ali so seksali v zadnjem času in tiste …), začno ugotavljati, da je med njimi precej manj razlik, kot so prvotno mislili. Sporočilo oglasa je izredno močno. Najti skupno točko z nekom v času, ki mu vlada strah pred drugačnostjo. Priporočamo, da si pred ogledom priskrbite robček, saj je velika verjetnost, da boste vmes ali na koncu potočili kakšno solzo.