캠페인을 벌이는 독일 관광협회 독일.지방.문화. 다양한 독일 문화를 대표하며 도시 및 문화 여행을 계획하는 여행자에게 영감을 줍니다. 구역별로 나누어진 캠페인은 손님들이 관광 상품을 더 쉽게 둘러볼 수 있도록 도와줍니다.
German.Local.Culture: #YourstrulyGermany, #SeeYouSoon
Kombinacija avtentičnih doživetij na urbanih destinacijah, regionalne vpetosti mest in raznolike turistične ponudbe v njihovi okolici. V osrčju kampanje so štiri področja. Ta se naslanjajo na najpomembnejše razloge popotnikov, da se odločijo za potovanje, in se jim pomagajo orientirati v široki turistični ponudbi.
Green – Trajnostno v mestu in naravi
Trajnost je globalni megatrend. Za načrtovanje potovanj to pomeni, da mednarodni gostje iščejo trajnostno ponudbo v mestih in kulturno ponudbo mest združujejo z enodnevnimi izleti v naravo. Nekateri pa se odločijo za “počitnice na deželi” in se z okoljem prijaznimi prevoznimi sredstvi odpravijo na izlet v mesto. Raznolikost, ki jo tu ponuja Nemčija, je predstavljena v sklopu tematskega področja 녹색.
Flair – Od predalčnih lesenih gradenj do ulične umetnosti: vzdušje nemških mest
영역 예민한 후각 zajema različne arhitekturne sloge, lokalno vzdušje mest in regij ter s kulturnega vidika zanimive in posebne kraje – od lokacij ulične umetnosti do mestnih četrti z bogato zgodovino. V kampanji so prikazane tako znane turistične znamenitosti kot tudi majhna mesta, ki s svojimi regionalnimi koreninami, zgodovino ali aktualnim kulturnim programom vzbujajo zanimanje potencialnih gostov za potovanje v Nemčijo.
Craft – Rokodelske tradicije, ki jih je mogoče doživeti
해당 영역에서 Craft prikazujemo kulturno-zgodovinsko bogastvo Nemčije s številnimi večstoletnimi tradicijami in običaji. Tradicionalna obrt se iz generacije v generacijo predaja v obrtniških delavnicah in cehih. Tako se ohranjata regionalna kultura in identiteta. Marsikje lahko popotniki čisto od blizu opazujejo obrtnike in oblikovalce pri delu ter doživijo avtentično plat Nemčije.
Taste – Užitek in okus: regionalno in svetovljansko
Doživeti turistično destinacijo z lokalnimi in regionalnimi specialitetami – to je obvezen del počitnic v Nemčiji pri več kot polovici gostov. To zanimanje v kampanji naslavljamo na področju Taste. V kampanji prikazujemo nove generacije gastronomov in kuharjev, ki tradicionalno kulinarično umetnost interpretirajo na sodoben način. Seveda pri tem ne gre brez kozarca dobrega vina iz enega od 13 nemških vinorodnih okolišev ali piva iz ene od več kot 1.500 pivovarn.
#YourstrulyGermany
#SeeYouSoon