부가티와 에르메스는 1920년대부터 함께 일해 왔으며, 두 브랜드 모두 고급스러움과 미적 감각을 공유하고 있습니다.
Kalifornijski nepremičniski ‘kralj’ Manny Khoshbin si je zaželel v svojo obsežno zbirko 고유한 avtomobilov dodati še enega, ki bi s svojo pojavo povzel besedo “luksuz”. Najbolj logična je bila izbira dveh francoskih znamk, ki sta po vsem svetu znani po svojih prestižnih izdelkih. Za izdelavo Hermès x Bugatti Chirona so potrebovali tri leta, odeli pa so ga v bež barvo Hermèsa, tako zunaj kot znotraj.
V maski avtomobila lahko vidimo črko 시간, ki predstavlja znamko Hermès, njihov svetovno znani logotip, konja in kočijo, pa lahko zasledimo na spodnji strani zadnjega spojlerja. Logotip je mogoče videti tudi v notranjosti, ki je odeta v 품질 가죽. Na vratih in še nekaj drugih površinah boste celo našli oblazinjenje iz 카슈미르의.
추가 정보:
bugatti.com