Če bi bili logotipi iskreni, izdelkov marsikaterih blagovnih znamk verjetno nihče ne bi kupoval. Preverite, kako bi se imenovale blagovne znamke in kako bi bili videti njihovi logotipi, če bi prodajali resnico.
Bi še kupovali izdelke in uporabljali storitve znamk, kot so McDonalds, Apple, YouTube, Netflix, Nintendo, Disney, Playboy, Microsoft in Yahoo, če bi bili njihovi 로고 iskreni? Poučili smo se že o skritih sporočilih logotipov, spoznali, kako bi bili videti, če bi nanje neposredno vplivali njihovi izdelki, zdaj pa si poglejmo še, kako bi bili logotipi videti, če bi bili iskreni.
더 읽어보기: 유명 로고의 숨겨진 메시지 15개
시리즈 Honest Logos, ki prikazuje logotipe in imena blagovnih znamk, če bi te pripovedovale resnico, je zakrivil švedski oblikovalec Viktor Hertz. Že od leta 2011 jo pridno dopolnjuje, ubežati pa mu ni uspela prav nobena korporacija, ki nam laže v obraz.