대다수의 사람들은 이미 싼타페를 경쟁력 있는 가격에 많은 콘텐츠를 제공하는 호감이 가고 인상적인 중형 SUV로 알고 있습니다. 훨씬 더 까다로운 고객에게는 이제 그보다 더 큰 형제인 현대 그랜드 산타페가 제공됩니다. 이 차량은 높이 4.92m로 7명의 승객에게 훨씬 더 나은 편안함을 제공하여 거의 최고의 편안함을 제공합니다. 이 모든 것이 50-55,000에 해당합니다.
더 읽어보기: 현대 i20 – 그 이상을 꿈꾸는 도시 어린이
Da pred vami stoji grand in ne “klasični” santa fe je najbolj očitno na zadku, kjer je grand dobil nove in še bolj pompozne luči, očitna razlika pa je tudi na boku, saj je lepo vidno, da grand v dolžino meri zajetnih 4,92 metra. To pomeni, da se je grand v dolžino “potegnil” za zajetnih 225 milimetrov, za okroglih 100 daljše pa je tudi medosje (meri 2.800 mm). Vse to obljublja bolj prostorno potniško kabino, razlike pa se čutijo predvsem v drugi in še bolj v tretji sedežni vrsti. Razlike pa so tudi v drugi sedežni vrsti, kjer lahko kupec izbira med različico s klasično sedežno klopjo in takšno z dvema foteljastima ločenima sedežema, se pravi šest- ali sedem sedežno različico.
Opremska paketa sta dva: limited in impression, že osnovni pa pomeni usnjeno oblazinjenje, električno nastavljiv voznikov sedež, ogrevane štiri stranske sedeže v dveh sedežnih vrstah, biksenonske luči in LED dnevne luči, prestavno avtomatiko, priključljivi 4WD pogon, sistem nadzora tlaka v pnevmatikah, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, aktivni pokrov motorja za zaščito pešcev, parkirna pomagala in vzvratno kamero, bluetooth in audio napravo s stikali na volanu ter tempomat.
Pri impression paketu pa lita platišča z 18- zrastejo na 19인치, električno pomikanje dobi še sovoznikov sedež, voznikov pa spominsko funkcijo, serijski pa so tudi tovarniška navigacija, panoramsko strešno okno, električno odpiranje 목 prtljažnika, smerni žarometi, parkirna asistenca, pametni ključ in gumb za zagon motorja ter senčniki na zadnjih bočnih steklih.
Pod pokrovom se vrti zgolj 2,2-litrski dizelski motor znan že iz santa feja, ki razvije 145 kW in 436 Nm navora, slednji pa je prek šeststopenjske prestavne avtomatike v osnovi v celoti speljan na prednji kolesni par, po potrebi pa se največ 50 odstotkov navora prenese na zadnji par koles. Ob pritisku na tipko lock pa se navor zaklene med obema osema v razmerju 50:50. Del serijske opreme je tudi izboljšan sistem flex steer s še vedno tremi režimi delovanja: normal, comfort in sport, nekaj dodelav sta bila deležna tudi podvozje in vzmetenje, predvsem v obziru na dodatno maso in večje mere vozila.
Cene se pričnejo pri 50 evrih tisočakih, paket impression pa zahteva še 3.700 evrov doplačila. Preračunano pa pomeni, da je grand v primerjavi s primerljivim santa fejem dražji za 약 štiri tisoč evrov.
추가 정보:
hyundai.si