현대 i30 N은 현대자동차 최초로 신형 N 배지를 부착한 차량으로, 단순히 가장 빠르다, 최고다, 가장 강력하다라는 의미 그 이상의 의미를 담고 있습니다. 이 자동차는 남양에서 개발되었고 뉘르부르크링에서 추가 테스트를 거쳤기 때문에 이 이름 뒤에는 훨씬 더 많은 의미가 있습니다. N 심볼은 시케인을 상징합니다. 왜냐하면 현대 i30 N의 발전을 가장 두드러지게 나타낸 곡선이 바로 곡선이기 때문입니다. 일상적인 사용은 물론 트랙 경주에도 적합한 인기 스포츠카라고 합니다.
설계 Hyundaia i30 N se občutno razlikuje od preostalih dveh članov družine i30. Ima opazno prednjo masko 그리고 agresiven odbijač z večjimi režami za zrak, ki dodatno pripomorejo k ohlajanju zavornega sistema. Spodnji del odbijača krasi rdeča črta, okolica žarometov pa je kontrastno odeta v črno barvo. Prav tako so črni stranski športni pragovi. Čeljusti so obarvane v rdečo barvo in tudi tam je opazen logotip N. Na zadnjem delu nam v oči pade trikotna zavorna luč v črnem spojlerju, pa tudi črni difuzor z dvema izpušnima cevema.
I30 N ima posebej prilagojeno instrumentalno ploščo, na kateri lahko spremljamo podatke, kot so temperatura olja, pripravljenost turbo polnilnika, temperaturo motorja in druge pomembne “dirkaške” podatke. Na voljo imamo 8인치 터치스크린, prek katerega upravljamo nastavitve, navigacijo, glasbo in še kaj. Športna sedeža si lahko omislimo v kombinaciji usnja in tkanine ali v celoti iz tkanine. Imata dober bočni oprijem in tudi tukaj ne gre brez logotipa N. Volanski obroč je bil prav tako zasnovan posebej za i30 N in ima opazna gumba za izbiro voznega profila ali izbiro športnega oziroma voznega načina N. Med drugo tehnologijo spadajo še brezžično polnjenje telefona 그리고 podpora sistemoma Android Auto 그리고 애플 카플레이.
Hyundai i30 N je popoln plod znanja in inženiringa Hyundaieve matične tovarne. Nobena izmed komponent ni bila naročena pri katerem drugem izdelovalcu avtomobilskih komponent, kot sta na primer Brembo ali Recaro. Jedro novega i30 N je 2-litrski prisilno polnjeni turbinski motor, ki je na voljo v dveh različicah. Standardna različica ima 250마력, z dodanim paketom Performance pa se moč poveča na 275마력. Prva različica od 0 do 100 km/h pospeši v 6.4초, močnejša pa v 6,1 sekunde. Obe različici imata končno hitrost omejeno na 250km/h. Za prestavljanje je na voljo zgolj 6단 수동 변속기. Na voljo so še sistem Launch Control, sistem za uravnavanje vrtljajev med prestavljanjem, elektronsko nadzorovano vzmetenje, elektronski generator zvok in elektronsko nadzorovana delna zapora diferenciala. In še posladek za športne navdušence – sistem za nadzor stabilnosti bo mogoče popolnoma izklopiti.
더 읽어보기: HYUNDAI KONA: NOV SEGMENT, NOV SLOG, NOVI CILJI
Hyundai i30 N ima ceno 27.990 evrov. Če si želite močnejšo različico i30N Performance, je zanjo treba odšteti 32,990유로. Različica i30 N Performance ima na voljo še kopico dodatne opreme, ki vsebuje skoraj vse, kar je pri i30 N mogoče dokupiti. Če vsega tega ne potrebujete in si želite le dodatnih 25 konjskih moči, bo za to treba odšteti 2.300 evrov.
Galerija slik: Hyundai i30 N
추가 정보:
hyundai.com