fbpx

Ikea Poäng - 이케아 역사상 가장 많이 팔린 안락의자, 창립 40주년 기념

Gugalnik Ikea Poäng

Ikea redno osvežuje svojo ponudbo izdelkov, a pozorno oko je opazilo, da iz njihove ponudbe in katalog kar ne izgine en izdelek – fotelj Poäng. Naslanjač japonskega oblikovalca Nobora Nakamure te dni praznuje častitljivih 40 let. Gre za najbolj prodajan Ikein fotelj. Še danes vsako leto Ikea proda kar 1,5 milijona primerkov. Ga imate doma tudi vi?

Ste že slišati za Poäng? Verjetno ne. Zagotovo pa ste ga kdaj že videli. Gre za Ikein najbolj prodajan fotelj v zgodovini s 40-letnim stažem. Ikea je od leta 1976 izdelala že prek 30 milijonov primerkov in jih še danes vsako leto proda 1,5 milijona. Ni slabo za stol predpotopnega, a večnega dizajna. In zakaj je Poäng takšna komercialna uspešnica in brezčasna ikona?

더 읽어보기: 벨기에인들은 옷장에 숨어 있다가 이케아 매장에서 하룻밤을 보냈다.


Skrivnost leži v briljantni zasnovi. Poäng je vzdržljiv, eleganten in udoben. ‘U’-dizajn omogoča lahno pozibavanje, ki sprošča. Skozi čas je bil fotelj deležen zgolj kozmetičnih popravkov, predvsem na račun daljše obstojnosti in cene. Še največkrat sta se zamenjala vzorec in barva oblazinjenja.

Fotelj Ikea Poäng praznuje 40 let.
Fotelj Ikea Poäng praznuje 40 let.

Največjo spremembo je naslanjač, ki je sprva slišal na ime Poem in ga je zasnoval Noboru Nakamura – ta se je Ikei pridružil leta 1973 in jo leta 1978 zapustil ter ustanovil lastno pohištveno podjetje –, doživel leta 1992, 때 kovinsko konstrukcijo zamenjal za leseno. Fotelj se je tudi nekoliko zožil, na račun tega pa je postal tudi precej cenejši. Istega leta so ga iz Poem preimenovali v Poäng.


V čast 40-letnici je Ikea izdala nov okvir in dodala šesterico novih potiskov.

추가 정보

추가 정보:
ikea.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.