다양한 모양의 수많은 빛이 생생하게 살아나는 어둡고 신비로운 숲은 합리적인 가격의 인테리어로 인기 만점의 리트리버의 새로운 시대를 예고합니다. 이케아는 제품에 LED 조명을 사용하기로 결정함으로써 지속 가능한 발전을 향한 사업 전략을 한 단계 더 적극적으로 추진하고 있습니다.
Televizijski oglas z naslovom “Forest” (“Gozd”, slo.) 이케아 podružnic v 대 브리튼 섬 그리고 아일랜드 premierno predstavlja zaobljubo, da bodo do leta 2016 prodajale le energetsko učinkovito LED osvetljavo, kar se sklada tudi z direktivami Evropske unije. Kot namreč pravi osrednje sporočilo, “včasih že majhne stvari prinesejo velike spremembe”.
Oglas je zasnovala oglaševalska agencija Mother London pod vostvom kreativnih direktorjev Tima McNaughtona 그리고 Freddyja Mandyja ter režisersko taktirko Martina Krejcija. Surrealno vzdušje ustvarja uspešnica “Wet and Rusting” ameriške indie-rock zasedbe Menomena.
V okviru obsežne kampanje “Wonderful Everyday” (“Čudoviti vsakdan”, slo.) bodo na spletnih straneh in prek radia podajali tudi nasvete in ideje, kako narediti dom trajnostnejši z energetsko učinkovitostjo, premišljeno porabo vode in zmanjšanjem količine vsakodnevnih odpadkov. Člani Ikea Family pa bodo 12. aprila lahko obiskali sejem pohištva, seveda s poudarkom na trajnostnem razvoju.
Kot pravi vodja marketinga Peter Wright, gre za priložnost “komuniciranja kdo je in kaj kot blagovna znamka Ikea zagovarja, pri čimer igra trajnostni razvoj pomembno vlogo”. Prav tako jih “zanimajo vsakdanji problemi, s katerimi se ljudje soočamo, in iskanje majhnih stvari, ki bodo dejansko ustvarile velike spremembe”. Gre za praznovanje vsakdanjih trenutkov skozi izdelke in ideje, ki izboljšujejo bivanje v domu in so hkrati iz vseh vidikov učinkovitejši.
Zdi se, da navkljub številnim kritikam glede množične proizvodnje, zaradi katere naj bi po nekaterih ocenah letno porabili kar en odstotek svetovne zaloge lesa, ter množične potrošnje, ustvarjene s cenovno dostopnim, kratkotrajnim in hitro zamenljivim pohištvom, Ikea le začenja zavestno delovati v smeri zmanjševanja svojega okoljskega odtisa.