fbpx

인터뷰: 박사 Milan Krajnc - 당신의 가치는 당신 자신입니다!

파트너십, 가족 사업, 동기 부여 제품, 여성, 남성, 관계, 기업가 정신, 개인 성장, 커뮤니케이션에 관한 책 등 주제가 부족하지 않을 훌륭한 대담자입니다. 그는 베일에 가려진 기업가입니다. 그는 자신의 성공을 공개하지 않기 때문에 비밀을 유지합니다. 그는 침착하고 신중하게 일합니다. 당신은 즉시 그를 신뢰하기 시작합니다.

Je oseba, ki vas usmerja na poti do osebne sreče in poslovnega uspeha. Na vaše osebne in/ali poslovne težave pogleda iz drugega zornega kota, verjamete ali ne, vedno najde ustrezno rešitev in vas popelje iz teme v svetlejšo prihodnost. Ddr. Milan Kranjc, profesor, psihoterapevt, pisatelj, krizni manager.

Ste avtor številnih knjig, prevedenih v različne tuje jezike. Kakšne se tematike knjig? So morda v nastajanju še kakšne?

V glavnem pišem o življenju. Glavne tema je vodenje in odnosi. Sedaj pa prihajajo predvsem zgodbe o življenju.

Pišete različne zvrsti knjig, od strokovnih na temo psihologije in managementa, do knjig za osebno rast, ter odnosih ženska / moški. O čem najraje pišete?

Najraje pišem o svojih občutkih, ki jih prepletem s strokovnostjo. Torej, neke vrste priročnik za življenje.


Ste psihoterapevt, podjetnik, predavatelj…? Kaj lahko nekomu ponudite na vsakem izmed teh področij?

Naučim jih lahko živeti!
V celoti jim lahko uredim življenje, od osebnega, do poslovnega in družabnega. V praksi to pomeni, da najprej preko pogovora in analize dejanj ugotovim, kjer je pravi vzrok za njihovo nezadovoljstvo. Iz tega pa potem naredimo načrt za sanacijo in spremembe v osebnem in poslovnem svetu.

Kakšna je razlika med osvajanjem in zapeljevanjem?

Osvajanje je zelo ciljno. Ženske zapeljujejo, tako da ne pokažejo neposredno, da jim je nekdo všeč, temveč poskušajo pokazati s svojo energijo, da so vrata pri njej odprta. Moški, če začuti to energijo, je potem tisti, ki bo pristopil. Osvajanje je grajenje spoštovanja, pri osvajanju greš k nekomu, zapeljevanje pa pomeni, da ti nekdo da energijo oziroma »plašč«, da sodiš sem.

Pišem o tem, kar si moški v resnici želimo, pa tega naglas ne povemo. Želimo, da ste ženske samosvoje, da živite to, kar čutite. Tako boste oddale svojo iskreno energijo, ki bo prišla do tistega, ki mu je namenjena, in ta energija bo v moškem prebudila moč, da bo naredil tisti korak naprej.

Ženska si želi biti videna, čutena in sprejeta – kaj pa moški?

Predvsem si želi biti slišan.

Kakšne so ovire v ženskah in moških?

Največja napaka, ki jo počnete, kakor sem opisal v knjigi Priročnik za ženske  그리고 Priročnik za moške, je, da ne živite svojih sanj, temveč se ves čas podrejate, prilagajate oz. naredite vse, tudi če je to proti vašim željam, da vas drugi opazijo. Postavite sebe na prvo mesto, ne glede na to, kaj bodo drugi rekli.  Naredite točno to, kar v tem trenutku čutite, da boste iz sebe spravili vse tisto, kar že dolgo držite v sebi.

Kaj je vaš recept do dobrega partnerskega odnosa?

Odnos je neke vrste trgovina, da bomo nekaj kupili, moramo imeti potrebo po tem. Nekdo ali nekaj mora to potrebo v nas vzbuditi. Če to prenesemo v odnose – v osvajanje in zapeljevanje – moški osvajajo, ženske zapeljujejo. Drug drugega morata toliko poznati, da vesta, kaj drugega privlači. Ko odnos traja že nekaj časa lahko moško-žensko kemijo privlačnosti, vsak dan zbudite na novo, ženske z zapeljevanjem in moški z osvajanjem.

Kakšne so vaše skrivnosti komunikacije v dolgoročnem razmerju, saj je mnoge strah glasne tišine?

Začnimo se dnevno pogovarjati o občutkih. Partnerja naj se zvečer pogovorita, kako sta občutila dan. Kako sta se počutila v določenih situacijah, ob določenih novicah, osebah. Ti občutki so vedno drugačni in skozi to poganjamo tok komunikacije, tako je lahko pogovor vedno svež. Če ti gre, recimo, na živce šef v službi, poveš, zakaj ti gre na živce – morda te spominja na koga iz preteklosti. Na tak način začneta partnerja drug drugega raziskovati. Če dva rasteta, sta lahko vsak dan drugačna.

S kakšnimi težavami se ljudje obračajo na vas?

Predvsem ljudje, ki ne vedo, kako naprej ali pa imajo občutek, da jim nekaj manjka. V resnici imajo vse, ampak so nezadovoljni. Tisti, ki hočejo od življenja več! Naučim jih začeti znova, pristno, brez iger.

So kakšne podobnosti in razlike med pomočjo posameznikom in pomočjo podjetjem?

V bistvu ne. Vedno pomagam posameznikom, ki sestavljajo podjetje in potem so v podjetju potrebni le še lepotni popravki.

Ste priznan strokovnjak doma in v tujini, svetovali ste že mnogim priznanim tujim in domačim podjetjem na poti do uspeha. Nekje sem zasledila, da delujete kakor blažilec sprememb v podjetjih, predvsem družinskih, kaj mislite s tem?

Družinsko podjetje se ne samodejno spremeni v uspešen družinski sistem. Vsaka družina, kakor vsako podjetje je drugačna, z edinstvenimi situacijami in dejavniki uspeha, ki jih pogosto ni mogoče izmeriti, in vsaka generacija mora razumeti, kako sprejemati odločitve in učinkovito komunicirati z drugimi generacijami. S celovito strategijo pomagam družini pri komunikaciji, sprejemanju boljših odločitev in krepitvi zaupanja drug z drugim.

Kaj mora biti glavna motivacija, da v sebi najdemo moč, da ne obupamo?

To, da želiš živeti! Predstavljajte si, da imate samo eno uro življenja. Kaj vse bi še komu povedali, kaj vse bi naredili. In rodil se bo vam občutek za življenje. Odločiti se morate za življenje in potem boste sami poiskali vse možnosti, da preživite.

Zakaj bi nekomu, ki potrebuje usmeritve, ker ne najde prave poti v življenju, priporočali knjigo Mi uspešni, mi srečni?

Večina ljudi preveč hiti in ne vidijo bistva, kdo so, kam gredo in vse svoje zaklade. Zato je knjiga primerne za vse tiste, da se umirijo, upočasnijo, da bodo lahko videli realen svet. Kajti to, kar gledamo z večjo hitrostjo, je neka druga realnost. O tem tudi govori E=mc2… s hitrostjo vse povečujemo in če smo slabe volje, če nimamo jasnih ciljev… potem bomo vse to samo še povečali.

Kje črpate motivacijo in navdih?

Kar iz osebnega življenja iz vsakodnevnega kontakta, interakcij… Ker pa v osnovi iščem rešitve zase, ker ne želim živeti v nekem napol zaigranem svetu, želim vedno priti stvarem do konca… in potem to ozavestim tako, da to napišem. In ta moj stranski produkt je rešitev za druge.

Na trg ste lansirali Motivacijske izdelke,  ki  so opomniki v trenutkih slabosti, da zmoremo več, kakor si mislimo. Si je res tako preprosto dvigniti samozavest?

Odvisno v kateri fazi smo! Stvari so v resnici zelo preproste, kot narava sama. Vendar, več, kot bo opomnikov, več bo možnosti, da se prebudimo.

Kdo je Milan Krajnc, ko se ugasnejo luči in ostane sam s seboj?

Enak, kot ga vidite sedaj. Brez skrivnosti, jasno komunikacijo. Zadovoljen sam s sabo točno takšen, kakršen sem.

Milan Krajnc je eden izmed redkih Slovencev, ki je bil nominiran za tako prestižno nagrado, kakor je Nobelova nagrada za ekonomijo 2021. Razvija novo znanstveno vedo Dinamilogija, ki odkriva skrivnosti narave in iz nje ustvarja nove poslovne modele (Dynamic Leadership Model), ki spodbuja naravne potrebe ljudi.
Napisal je več knjig s področja vodenja, osebne rasti in psihologije odnosov ter strokovnih in znanstvenih člankov.
Foto: Tina Orter

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.