fbpx

Ion Ander Beloki - 창문 디자인의 꿈이 이루어졌습니다

Ion Ander Beloki는 런던에 거주하는 스페인 디자이너로 창문 디자인에서 전문적인 꿈이 실현되는 것을 발견했습니다. 이는 그의 확실한 개념적 시그니처를 담고 있으며, 그는 단 하나의 색상만 사용하여 이를 가장 자주 지원합니다. 그는 런던에서 자신의 쇼윈도 편집 스튜디오를 운영하고 있습니다. Ja! 사진관.

City Magazine: Rojeni ste v Španiji, živite v Londonu. Se nameravate tu ustaliti ali je London le postojanka pred naslednjo destinacijo?
Ion Ander Beloki: London se mi še vedno zdi mesto, ki te ohranja budnega, povezanega ter te konstantno stimulira. Tako je zaenkrat moj namen ostati tukaj, istočasno pa potovati med britansko prestolnico in Španijo. To stalno delo in življenje na različnih koncih mi daje možnost videnja različnih zanimivih reči in srečevanja različnih ljudi. To bogati moje delo ter nanj tudi direktno vpliva.

City Magazine: Zadnjih 10 let oblikujete vsak mesec izložbo za špansko znamko Loreak Mendian. Katera je vaša najljubša?
Ion Ander Beloki: Ena mojih ljubših je “Logo”.

Vaše izložbe so zelo izčiščene in konceptualne. Da se čutiti vaše zaledje iz grafičnega oblikovanja ter kiparstva. Se kdaj distancirate od tega pristopa?
Ion Ander Beloki: Nikdar.

City Magazine: Zakaj so vaše izložbe bolj kot ne monokromatske?
Ion Ander Beloki: Ker tako poudarjajo kompozicijo in idejo za kreacijo.

City Magazine: Najljubša barva?
Ion Ander Beloki: Mornarsko modra.

Ionova dela si oglejte tudi v galeriji.

City Magazine: Kaj je težje: oblikovati izložbo z malo denarja ali brez finančnih omejitev?
Ion Ander Beloki: V obeh primerih je težko, oziroma ne lahko! Visok proračun olajša stvari v smislu zagotavljanja dobrih materialov, tehnologije, če je potrebno, katere si ne bi mogli privoščiti z omejenim budžetom. Vseeno pa gre predvsem za kreativnost, ki pa ni povezana z denarjem, gre bolj za dobre ideje in za način kako jih realiziraš, ne glede na denarne zmožnosti.

City Magazine: Kaj je za vas dobra izložba?
Ion Ander Beloki: Izložba, ki pritegne pozornost mimoidočih ter je stalno, vsak mesec, v fazi izboljšav.

City Magazine: Za koga bi si želeli delati?
Ion Ander Beloki: Ne bi se branil sodelovanja s Hermès Group.

City Magazine: Imajo izložbe v svetovnih modnih prestolnicah, v Londonu, Parizu, NYC, Tokiu, Milanu, različen karakter?
Ion Ander Beloki: Seveda. Vsaka prestolnica ima svojo arhitekturo in karakter in to vse vpliva na način, kako so izložbe oblikovane ( izpustimo superbrande). New York deluje kot svetovna razstava, v Tokiu si želijo biti vsi prisotni, London pa se šibi pod prekomernimi pravili.

City Magazine: Kakšno vlogo igrata pri vašem delu svetloba in barva?
Ion Ander Beloki: Svetloba je najpomembnejši aspekt ureditve izložbe. Z dobro uporabo osvetlitve lahko poudariš barve, teksturo in ustvariš drugačne dialoge in atmosfere. Uporabljene barve se običajno navezujejo na izdelek, včasih posežem po barvitih instalacijah, da poudarim barve pomladno/poletne sezone. Z njimi želim ujeti razpoloženje in barve sezone ter razvedriti ljudi po depresivni zimi.

City Magazine: Koliko je bilo največ časa, ki ste ga porabili za ureditev izložbe?
Ion Ander Beloki: Za mojo tretjo izložbo za Loreak Mendian sem porabil 15 ur v kosu, pri kateri sem na stotine elastik napenjal od okna do drugega konca izložbe. Bilo je čisto noro, ampak istočasno zadovoljujoče in na koncu je bilo vredno.

City Magazine: Je pri oblikovanju izložb prostor za humor?
Ion Ander Beloki: Vsekakor! Humor je univerzalen jezik. Je dober način za komunikaicjo z mimoidočimi, od katerih dobiš dobro povratno informacijo.

City Magazine: Je namen dobre izložbe provokacija ali kaj drugega?
Ion Ander Beloki: Dobra izložba naj bi predvsem presenetila občinstvo, bila opažena. Gre za kreiranje dialoga med trgovino in potrošnikom mesec za mesecem.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.