재규어는 2013년 F타입 모델을 통해 과거 재규어 패밀리에서 어쩐지 빠져있던 전설적인 E타입 모델의 정신을 다시 일깨웠다. 2021년 새롭게 부활한 버전입니다.
그가 무엇인지 Jaguar F-type Coupé za leto 2021? Seveda so obvezni novi žarometi, ki so zdaj videti agresivnejši, in morda rahlo spominjajo na tiste pri Maserati GranTurismu. Poleg žarometov so tukaj še nekoliko daljši pokrov motorja, večja rešetka, novi stranski zračniki in nov podpis zadnje luči.
Notranjost je ostala bolj ali manj nespremenjena razen novega večjega infomatičnega zaslona 그리고 digitalnih števcev. To pa niti ni slabost, saj je notranjost izjemno lepo prestala test časa.
Morda je slaba novica le Jaguarjeva odločitev, da ne bodo več ponujali ročnih menjalnikov. Te bo po novem zamenjal 8단 avtomatski menjalnik. Jaguar je pred tem ponudil kar osem različnih konfiguracij pogonskega sklopa, zdaj pa je izbira poenostavljena, saj so se poleg ročnih menjalnikov znebili tudi 6-cilindrskega motorja.
기초적인 F-type bo še vedno turbo štirivaljnik z močjo 296 KM, po novem pa je naslednji model 5,0-litrski V8, ki proizvaja 444 KM in zajetnih 580 Nm navora. Najboljši in zadnji model v ponudbi pa je seveda SVR s 567마력 토크는 700Nm입니다.
Cena novega modela naj ne bi bila bistveno višja kot pri prejšnjem modelu, se pravi okoli 65.000 evrov.
Galerija: Jaguar F-type Coupé (2021)
추가 정보:
jaguarslovenija.si