fbpx

마쓰다2로 A세그먼트에 새로운 기술 바람이 불 것이다

올 가을, Mazda는 대담한 계획과 뛰어난 비용을 자랑하는 차세대 듀스에 모든 것을 걸었습니다. 후자는 판매 계획에 적용되는데, 이는 당시 "쌍둥이" Ford와 협력하여 현재 모델이 개발된 이 귀여운 작은 모델의 현재 판매 수치보다 훨씬 더 구체적입니다.

Tudi v notranjost je mogoče povezati številne vzporednice z aktualno trojko, potniška kabina pa bo kakovostna in prečiščena. Na voljo pa bodo številna oblazinjenja (tudi barvne kombinacije), s čimer nakazujejo željo po mlajši klienteli.
Tudi v notranjost je mogoče povezati številne vzporednice z aktualno trojko, potniška kabina pa bo kakovostna in prečiščena. Na voljo pa bodo številna oblazinjenja (tudi barvne kombinacije), s čimer nakazujejo željo po mlajši klienteli.

No sedaj je pri Mazdi zavel novi veter in s tem prišli novi časi, kar pomeni, da so pri tej znamki v celoti sami odgovorni za razvoj in obliko novih modelov. Nova dvojka je tako ostala zvesta videzu koncepta hazumi, ki ga je Mazda predstavila na preteklem ženevskem avtomobilskem salonu, bo novinka s pomočjo oblikovalskega jezika kodo uveljavljala privlačna oblikovna izhodišča večjih sestrskih modelov: mazde3 in mazde6.

Tudi pri merah in proporcih je nova dvojka ostala na moč podobna študiji hazumi, kar pomeni, da bo dolžina malenkost presegala štiri metre, višina bo ostala krepko pod poldrugim metrom, v prid večji prostornosti v primerjavi s predhodnico pa je dobila občutno večji razmik med kolesnima osema.

Prednji del bodo zaznamovala svetila v slogu večje trojke, dobila pa bo tudi všečne in značilne LED dnevne luči.
Prednji del bodo zaznamovala svetila v slogu večje trojke, dobila pa bo tudi všečne in značilne LED dnevne luči.

Tako kot pri zunanji podobi je tudi znotraj možno potegniti številne vzporednice z večjimi hišnimi modeli, predvsem aktualno mazdo3. Sodeč po prvih slikah je kabina podlegla sodobnemu, minimalističnemu pristopu. Iz armaturne plošče se bo tako, kot pri večini premium konkurence, vzpenjal mod(er)ni velik zaslon, podprt s sodobnim informacijskim vmesnikom. Bo pa mazda2 praktično prva, ki bo to ponudila v A segmentu in sploh nizko cenovnem razredu.

Zvezda pogonske palete naj bi bil Mazdin popolnoma nov, 1.5리터 디젤 엔진 z uradno oznako SKYACTIV-D 1,5, ki so ga v Hirošimi razvili za potrebe modelov avtomobilskega segmenta B in C, kar pomeni, da bo ta stroj zagotovo vgrajen pod motorni pokrov nove mazde 2 in mazde 3. Zmogel bo 105 KM in 250 Nm navora, kasneje pa lahko pričakujete tudi šibkejše različice tega motorja. Kdor kljub temu ne bo želel dizla v nosu pa bo lahko posegel po prav tako novi liniji trivaljnih motorjev enake prostornine v prav tako različnih zmogljivostnih izvedbah.

더 읽어보기: 새로운 Mazda 3 - 일본의 맛과 형태의 융합

V sklopu aktivno-varnostnih pomagal pa bo mazda2 prav tako prednjačila, saj bo ponujala kar nekaj naprednih 보조 시스템, med katerim velja omeniti sistem i-ACTIVESENSE ali sistem, ki bo voznika opozarjal na nenamerno menjavo voznega pasu, poleg tega pa tudi sistem prilagodljive vozne dinamike.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.