플라스틱에서 재활용 포장으로 전환하고 FSC 인증 목재 가구를 사용함으로써 JYSK는 특히 섬유 제품을 만드는 데 사용되는 원자재에 중점을 두고 있습니다. 많은 JYSK 제품은 목화로 만들어지는데, 목화의 우수한 특성에도 불구하고 전통적인 목화 재배에는 많은 양의 물과 환경적으로 유해한 살충제가 필요하기 때문에 많은 어려움을 겪고 있습니다.
Zato so se v podjetju JYSK zavezali, da bodo do konca leta 2024 v vseh tekstilnih izdelkih uporabljali 100-odstotno bolj trajnosten bombaž. To pomeni, da mora biti bombaž ekološki, recikliran ali izdelan v okviru programa organizacije Better Cotton Initiative (BCI).
Pobuda za boljši bombaž
JYSK je član Pobude za boljši bombaž (BCI), ki je največja svetovna pobuda za bolj trajnosten bombaž. BCI podpira pridelovalce bombaža pri doseganju bolj trajnostne proizvodnje z višjimi donosi. V okviru te pobude so več kot dva milijona proizvajalcev bombaža naučili, kako pri proizvodnji porabiti manj vode in manj pesticidov. Usposabljanje vključuje tudi socialne vidike, kot so primerni delovni pogoji. Tako je BCI v Pakistanu, kjer JYSK nabavlja svoj bombaž, v sezoni bombaža 2018/2019 izvedel usposabljanje kmetov. To pomeni, da so kmetje za proizvodnjo svojih izdelkov v povprečju porabili 15 odstotkov manj vode in prejeli za 11 odstotkov višje donose v primerjavi z ostalimi kmeti. Cilj BCI je globalno spremeniti proizvodnjo bombaža, tako da bo dolgoročno ves bombaž proizveden na bolj trajnosten način. Za bombažne izdelke štejemo vse izdelke, pri katerih bombaž predstavlja vsaj 80 odstotkov njihove teže.