fbpx

Kako neverjetno se spreminja statistika spolnosti od 90ih do danes?

Smo res manj intimni?

Foto: Sex And The City (New Line Cinema)

Študije so pokazale, da imamo več partnerjev, a smo na drugi strani v povprečju manjkrat intimni. Svet spolnosti obrnjen na glavo!

Kamorkoli se obrnemo, se nakazuje spolnost. Iz plakatov različnih stvari in blagovnih znamk, video posnetkov, s televizijskih zaslonov.

Vsem je že dolgo jasno, da spolnost prodaja vse ali skoraj vse, in da je spolna revolucija vsekakor naredila svoje.

Ali pa toliko namigov na spolnost okoli nas pomeni več akcije med rjuhami?
Zdi se, da je tako, ampak ali je temu res tako?

Ena izmed britanskih študij je pokazala, da imamo danes več spolnih partnerjev, a manj spolnih odnosov. Rezultati so pokazali, da imajo sedaj ženske v življenju v povprečju 7,7 spolnih partnerjev, leta 1991 pa je bilo to povprečje 3,7.

GIPHY를 통해

Moški pa imajo danes v povprečju 11,7 partnerk, v letu 1991 pa je bilo to povprečje 8,6.

Podatki o pogostosti spolnih odnosov po drugi strani gredo v prid letu 1991. Takrat so ženske v povprečju imele spolni odnose 6-krat na mesec, danes pa je to število padlo pod 5.

GIPHY를 통해

Kje je razlog za te spremembe? Strokovnjaki v študiji pravijo, da je glavni krivec današnji življenjski slog. Tempo življenja je veliko hitrejši in smo bolj zaposleni z dejavnostmi kot pred približno 25 leti. Posledično smo veliko bolj utrujeni in izpostavljeni stresu, zato se želja po spolnosti z leti nekoliko umiri.

Liberalizacija stališč o spolnem življenju je pripeljala do tega, da se pristopa do spolnosti mnogo bolj ležerno kot prej. Veliko lažje imamo spolni odnos z novo osebo ali nekom za eno noč, zato se je število partnerjev povečalo.

In, ko gre za obžalovanje zaradi spolnih odnosov, se je izkazalo, da ženske ne obžalujejo števila partnerjev, ampak da večinoma obžalujejo 섹스 z moškim, ki ni bil posebej privlačen.

GIPHY를 통해

In moški? Obžalujejo, da niso poskušali 자다 z več ženskami, ko so bili samski in v mladosti. Presenečeni?

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.