fbpx

실패에 대한 두려움을 극복하는 방법: 시도하지 않으면 성공할 수 없습니다!

사진: 넷플릭스

“실패는 그것이 실제 결과가 되기 오래 전부터 우리를 압도하는 감정이다. 그것은 취약하고 의심으로 가득 차 있으며 종종 의도적으로 두려움의 도움으로 확대됩니다." 전 영부인 미셸 오바마는 자서전 비커밍(Becoming)에서 실패를 설명했습니다. 실패에 대한 두려움은 우리가 시작조차 하지 못하게 막는 브레이크입니다. 그것은 우리가 여행을 떠나는 것을 두려워하게 만드는 장애물입니다. 그러나 그것은 또한 완전히 제거할 수 있는 것이기도 하다.

Neuspeh je pojem, ki ga vsak izmed nas tolmači po svoje. Nekateri ga povezujejo s športom, drugi poslom, vsem pa zveni na razočaranje in padec. A tudi neuspehi so del življenja, sploh če si velikokrat upamo in stopimo iz cone svojega udobja. In prav to je tisto, kar nas ohranja pri življenju. Strah pred neuspehom je pogosto povezan z neodobravanjem drugih. Številni namreč omahujejo pred priložnostmi, saj se v njih pojavi strah, kaj bodo mislili drugi. Občutimo sram, ki se bo pojavil, če ne bomo uspeli in ne bo šlo vse po načrtih, namesto, da bi občutili ponos, ki se bo pojavil, ko nam uspe.

Uspešne zgodbe o neuspehu

Uspešne zgodbe so nezadržno povezane s kopico vzponov in padcev. Kdo ne pozna anekdote o Waltu Disneyju, ki ga je urednik odpustil zaradi pomanjkanja domišljije in dobrih idej. Ko je 1927 prvič predstavil Miška Mickeya MGM studiem, je dobil odgovor, da stvar ne bo delovala, saj bi se ženske lahko ustrašile velikanskega miška na ekranu. Dandanes so Disneyjevi junaki poznani širom po svetu, Walt pa je ustvaril imperij brez primerjave. Nič drugače ni z zgodbo slovite Oprah Winfrey, ki so jo odpustili, ker ni bila primerna za televizijo. Oprah, dame in gospodje! Danes je ustvarila svoj televizijski imperij, brez primere. Naj navedemo še, da so Stevena Spielberga kar trikrat zavrnili na šoli za režiserje, Michaela Jordana pa so vrgli iz šolskega košarkarskega moštva. Prav slednji pa je o neuspehu povedal: »V svoji karieri sem zgrešil več kot 9.000 metov. Izgubil skoraj 300 tekem. V 26 primerih sem zgrešil zadnji zmagovalni met. Doživel sem kopico padcev in prav to je razlog, da sem uspel.«

Foto: Unsplash/The blowup

Strokovnjaki s prepričani, da moramo pred neuspeh postaviti svoje temeljne vrednote. Zavedati se moramo, da je naša zasidranost v vrednotah, ki jih imamo, močnejša od želje po izogibu napakam. Kar nekaj direktorjev velikih in uspešnih podjetij je tako priznalo, da ob neuspehu vedno pomislijo na družino, na bližnje, ki jih imajo radi. Kajti neuspeh njihove ljubezni in pripadnosti nikoli ne omaja. Odličnost je postaviti si cilj, če ga ne uspe doseči, morate znati resetirati pričakovanja in postaviti novega.

Ob brskanju za neuspehi smo na spletu naleteli na nasvete o tem, kakšen je odnos uspešnih ljudi do neuspeha:

Neuspeh ni nasprotje uspeha

Neuspeh je nasprotje tega, da sploh poskušamo. Po zaslugi strahu pred neuspehom v življenju pogosto stagniramo, se upremo želji po spremembi. Po mnenju strokovnjakov revije Forbes pa je največji neuspeh ta, da sploh ne poskusimo. Seveda ni enostavno, če se trudimo za cilj in ga ne dosežemo, še huje pa je, če sploh ne poskusimo. Uspešni ljudje namreč ves čas poskušajo, zato jih neuspehi ne spravijo s tira, kajti že v naslednjem trenutku se lahko pojavi uspeh.

사진: Unsplash/브렛 조던

Sprejmite strah

Uspešni ljudje so dovolj pogumni, da sprejmejo strah, a dovolj pametni, da mu ne dajejo preveč pozornosti. Pogumni ljudje igrajo na zmago, prestrašeni pa le molijo, da ne bi izgubili. Neuspeh ni najhujša stvar, ki se vam lahko pripeti v življenju. Neuspeh ne bi smel biti zasmehovan, zato pa je bistvena komponenta na poti iskrenega in polnega življenja. Pogum ne pomeni pomanjkanja strahu, temveč stanje, v katerem sprejmemo svoje strahove in njim navkljub stopamo naprej.

Neuspeh kot mogoča posledica

Uspešni ljudje se zavedajo, da je neuspeh lahko posledica njihovega delovanja, zato se s tem sprijaznijo. Če je uspeh naša edina možnost, potem je verjetnost za neuspeh večja, saj kreativnost in inovacija, po besedah Forbesa, ne morata uspevati v deželi strahu in perfekcije. Ne le, da uspešni ljudje sprejemajo neuspehe, temveč so pripravljeni sprejeti tudi tveganje za uspeh. Sem sodijo žrtvovanje, disciplina in stopanje izven cone udobja.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.