Da ne bo pomote – v resnici se Nilsu Frahmu ni zmešalo, kot bi kdo morda sklepal iz naslova njegove evropske turneje 2015 Nils Frahm Has Lost His Mind, v okviru katere se bo ustavil tudi pri nas. 6. maja bo nastopil v ljubljanskem Kinu Šiška, kjer pa se lahko zgodi, da se bo od njegove žgoče in nadvse čustvene glasbe zmešalo nam.
Berlin slovi po izjemnih glasbenih ustvarjalcih, dušah, ki so iz velemestnega drobovja našle najbolj melodično pot in ena takih je zagotovo Nils Frahm, ki ga po njegovem koncertu v Menzi pri koritu na Metelkovi pred tremi leti številni oboževalci iz Slovenije nikakor ne moremo pozabiti.
Prihajajoči nastop v Kinu Šiška bo tako spomnil, kako enkraten glasbenik je berlinski mladenič, čemur se ne gre čuditi, saj se je klavir učil igrati že v otroštvu in se prek tega začel poglabljati v sloge klasičnih pianistov iz preteklosti kot tudi sodobnih skladateljev. Neverjetno talentirani in navdahnjeni Nils Frahm je zrastel v enega najbolj cenjenih in vse bolj oboževanih modernih avtorjev, ki povezuje svetovno klasično in popularno glasbo, akustiko in elektroniko, s čimer navdušuje tako resne kritike kot novodobno mladež.
Leta 2009 je ustvaril samostojni klavirski deli Wintermusik 그리고 The Bells, dve leti pozneje pa je nase opozoril še z albumom Felt, ki ga je publika vzela za ljubljenca med ploščki, kritiki pa so ga brez zadržkov pohvalili. Leta 2012 sta sledila solo sintetizatorska kratkometražna albuma Screws 그리고 주노. Slednji je dobil nadaljevanje z naslovom Juno Teworkd (2013), na katerem z remiksi gostujeta Luke Abbott 그리고 Clark. Devetim albumom se je istega leta po dveh letih zbiranja materiala in ustvarjanja pridružil album Spaces, s katerim izraža svojo ljubezen do eksperimentiranja in odgovarja oboževalcem na njihove želje po albumu, ki bi resnično odražal tisto, kar doživljajo na koncertih.
Njegove intimne in ganljive klavirske skladbe, ki so razlog, da pod njegovim odrom slišimo tudi bitje svojega srca in čutimo, kako se nam ježijo kocine, bomov lahko v živo znova doživeli tudi mi.