Lacoste 회사는 악어를 묘사한 로고로 모든 사람에게 잘 알려져 있습니다. 적어도 잠시 동안은 이 동물은 작별 인사를 할 것입니다. 멸종위기 동물종의 이미지로 대체됩니다.
Pi Lacosteu želijo na ta način ponuditi pomoč tistim, ki jo najbolj potrebujejo – ogroženim živalim.
Zanimivo, da se logotip od nastanka podjetja leta 1933 ni spremenil niti enkrat. Lacoste se je vselej predstavljal z zelenim krokodilom. Kupci bodo tako imeli priložnost, da kupijo Lacostova oblačila, okrašena z novimi logotipi.
Linija izdelkov bo na voljo v omejeni količini. Med živalmi, ki bodo za kratek čas nadomestile krokodila, bodo denimo sumatranski tiger, črni gibon, kakapo, javanski nosorog in kalifornijska pliskavka.
Lacoste projekt, ki je bil predstavljen na pariškem tednu mode, pripravlja skupaj s Svetovno zvezo za varstvo narave. Sodelovanje naj bi trajalo tri leta. V načrtu je, da bo izdelanih 1775 belih polo majic z novimi logotipi. Prav toliko znaša tudi število ogroženih vrst na svetu. Majice bodo stale 148 evrov. Ves denar iz njihove prodaje bo namenjen Svetovni zvezi za varstvo okolja, ki bo s temi sredstvi pomagala zaščititi živali pred izumrtjem.
Podjetje je treba pohvaliti za družbeno odgovorno ravnanje. Seveda pa vam tudi, če želite kupiti izdelke znamke Lacoste z originalnim logotipom, ni treba skrbeti. To bo še vedno mogoče.
추가 정보:
lacoste.com