Lamborghini Aventador je pojedel še nekaj žgancev, odkar smo ga nazadnje videli. Novi Lamborghini Aventador S je namreč še zmogljivejši od predhodnika. Ima tudi boljšo aerodinamiko in je sploh prvi Lamborghini, ki ima štirikolesni volan.
람보르기니 아벤타도르 je doživel veliko preobrazbo. Lamborghini Aventador S je resda izdelan 탄소섬유로, kot smo vajeni, a tu se podobnosti s predhodniki končajo. Aventadorju so v Sant’Agati občutno izboljšali aerodinamiko. Ta spredaj zdaj zagotavlja 130 odstotkov več pritiska k tlom, medtem ko je zadnji usmerjevalnik zraka nastavljiv na tri načine, da se avto karseda ‘prilepi’ na cesto in nudi čim manjši zračni upor.
더 읽어보기: Jon Olsson, Akrapovic 배기 장치를 갖춘 800마력 4륜 미사일 공개
Sprednji del je postal agresivnejši, podaljšali so mu odbijač. Nov izpušni sistem je za 20 odstotkov lažji od predhodnega. Lamborghini Aventador S ima kot prvi Lamborghini štirikolesno krmiljenje (štirikolesni volan). Pri Lamborghiniju trdijo, da je superšportnik zdaj še bolj odziven pri manjših hitrostih, pri večjih pa je na ta račun izboljšana stabilnost, vodljivost in lega. V načinu 스포츠 lahko sistem štirikolesnega pogona AWD pošlje tudi do 90 odstotkov navora na zadnja kolesa. Poleg načina Sport so tu še Strada, Corsa in novi Ego, ki omogoča lastne nastavitve. Obuli so ga v pnevmatike Pirelli P Zero, mu serijsko namestili karbonsko-keramične zavore, Apple CarPlay, nova je digitalna instrumentalna plošča (TFT-zaslon), proti doplačilu pa vam vgradijo še telemetrijo. Pod pokrovom je dodelan 6,5-litrski motor V12, ki lahko namesto 700 zdaj iz sebe iztisne 740마력 (552 namesto 522 kW), medtem ko najvišji navor ostaja pri 690Nm. Za prenos moči na kolesa so zadolžili sedemstopenjski menjalnik ISR. Vse to omogoča pospešek 0-100km/h 가속 시간은 2.9초 in najvišjo hitrost 350km/h. Zanj morate odšteti nekaj več kot 281 tisoč evrov.
Galerija – Lamborghini Aventador S:
추가 정보:
lamborghini.com