지난해 크로아티아의 노비비노돌스키(Novi Vinodolski) 마을에서 성공적으로 개최된 지역 인터넷 컨퍼런스 이후, 올해 Tvitomanija는 슬로베니아 해안으로 이전하고 있습니다. 6월 12일부터 15일까지 Bernardin은 매일 인터넷에 접속하는 모든 사람들로 가득 차 있습니다.
Tvitomanija je konferenca o družbenih mrežah, namenjena marketing in PR agencijam, korporacijam, predstavnikom elektronskih in klasičnih medijev, podjetnikom, fotografom in vsem posameznikom, ki se vsakodnevno srečujejo z internetom. Seveda pa se je lahko udeleži vsak, ki ga tematika družbenih mrež zanima, obljuba norih zabav na slovenski obali pa je še en razlog, zakaj je udeležba na konferenci skoraj nujna.
Že tretja edicija Tvitomanije bo tokrat usmerjena v multimedijsko vsebino na družbenih mrežah. Udeleženci se bodo tako usmerili na tematike, kot so 사진, 동영상 그리고 avdio material, grafika, 생기 in druge. V treh sklopih, ki se bodo odvijali sočasno, bodo udeleženci razpravljali o koriščenju novih tehnologij, najbolj izkušeni pa bodo predstavili svoja znanja in prikazali primere dobre prakse.
Lansko leto je Tvitomanija na Hrvaško privabila 600 udeležencev s celotnega območja nekdanje Jugoslavije, kar je sprožilo zanimivo razpravo o razlikah v rabi družbenih mrež v posamezni državi. Za nas je zanimivo predvsem to, da, kot pravi direktor Tvitomanije Zoran Torbica, se v Sloveniji družbene mreže ne uporabljajo tako masovno kot na primer na Hrvaškem in v Srbiji. Vseeno pa Torbica na konferenci pričakuje večje tevilo udeležencev kot lani. “Večanje števila udeležencev na internet konferencah kaže na dejstvo, da je internet postal ‘mainstream’. Če te ni na spletu, ne obstajaš”, poudarja Torbica.
Novost tokratne konference pa bo tudi dan, posvečen konferenci “Food talk” v organizaciji Colour Press Group. Ljubitelji gurmanskih užitkov in hedonizma na internetu bodo razpravljali in se družili v dvorani, v kateri bo pripravljena degustacija hrane in vin. Večer 15. junija pa bo rezerviran za gala podelitev nagrad Web Festa. Takrat bodo najboljše spletne strani udeležencev iz področja celotne nekdanje Jugosavije nagrajene v 12 kategorijah:
– info portal (za medije, ki delujejo samo na spletu),
– novičarski portal (internetne strani dnevnih časopisov),
– TV portal,
– E-commerce,
– blog – hrana,
– blog – moda,
– blog – splošni,
– najboljša spletna stran po dizajnu, funkcionalnosti, splošnem vtisu,
– najboljša digitalna agencija,
– najboljša digitalna kampanja,
– najboljša korporativna prisotnost na spletu in
– najboljša mobilna aplikacija.
Izobraževalni program bo trajal dva dneva, v petek in soboto, udeležence pa zanimiva vsebina čaka že v četrtek, takoj po prihodu. V večernih urah se namreč obeta zelo pester zabavni program z nepozabnimi žuri, ki so postali že prava blagovna znamka Tvitomanije.
Vsi zainteresirani se lahko prijavite na konferenco kot udeleženci, predavatelji ali medijski partnerji. Podate lahko tudi svoje predloge za teme predavanj. Več informacij o konferenci dobite 여기.