Volvo je od nekdaj sinonim za varnost. Zdaj je švedska znamka avtomobilov skupaj z oglaševalsko agencijo Grey London z odsevnim varnostnim sprejem z nevidno barvo LifePaint svojo skrb za varnost voznikov razširila še na varnost tistih, s katerimi si delijo cesto- kolesarjev. V testni projekt je vključeno še zagonsko podjetje Albedo100, ki sprej, ki ponoči poveča vidnost in s tem varnost kolesarjev in drugih udeležencev na cesti, proizvaja.
Sprej LifePaint, ki je zrasel na zelniku avtomobilske znamke 볼보 in oglaševalske agencije Grey London, proizvaja pa ga ”startup” Albedo100, vsebuje barvo, ki je podnevi nevidna, ponoči oziroma v temi pa ob ”stiku” z žarometi zažari kot odsevnik.
Tehnično ne gre za barvo ampak prozoren sprej, ”dezodorant” brez vonja, ki ne pusti trajnih posledic na gostiteljevem materialu, saj ga lahko speremo. Nanesemo ga lahko na domala vsako površino- na obleke, čevlje, otroške vozičke, nahrbtnike, celo na pasje povodce in ovratnice. Deluje okoli enega tedna, potem pa se učinek nanosa iztroši.
더 읽어보기: Volvo S60 cross country je znanilec novega podsegmenta – limuzinskih suvov
V pilotnem projektu, ki poteka v Angliji je bilo v Londonu in Kentu med šest kolesarskih trgovin razdeljenih 2000 LifePaint razpršilcev in če se bo zadeva prijela, načrtujejo širite tudi zunaj otoških meja. Poleg spreja je agencija Grey pripravila tudi ”nevidne” črne plakate, ki svoje sporočilo razkrijejo šele, ko jih osvetli bliskavica pametnega telefona ali fotoaparata.
추가 정보:
www.volvolifepaint.com