fbpx

Maserati Mostro – Zagat의 괴물

Zagato Maserati Mostro

Milanska oblikovalska hiša Zagato je predstavila svojo zadnjo unikatno plehnato kreacijo, Zagato Maserati Mostro, ki ima razlog, zakaj ji pravijo pošast. Ta individualna in količinsko omejena predelava Maseratija je namreč posvečena stoletnici te ''trizobe'' aristokratske znamka avtomobilov in originalni pošasti, modelu Maserati 450S Coupe Franka Costina iz leta 1957, ki se ga je prijel vzdevek Mostro.

Najprej si poglejmo, kaj je navdahnilo Maseratija Mostro, ki so ga oblikovali pri slavni milanski oblikovalski hiši 혼란스러운. Za to je treba nazaj v 1957년. Na željo Stirling Mossa je tedaj italijanski proizvajalec športni avtomobilov Maserati najel Franka Costina, da oblikuje kupejevsko karoserijsko lupino za model 450 S, da bi lahko dirkal na 24 ur Le Mansa. Žal se zaradi mehanskih težav avto ni najbolje odrezal in dirke ni končal. Kakorkoli, lahko se spomnimo drugega razloga, zakaj si je nov avto zaslužil vzdevek pošast.

Zagato Maserati Mostro se oglaša kot razjarjena zver.
Zagato Maserati Mostro se oglaša kot razjarjena zver.

Kot prvo, zveni kot pošast. Ima namreč sredinsko postavljen V8 motor, ki zmore več kot 400마력 in pod dirigentsko palico (beri šeststopenjskim polavtomatskim menjalnikom) prireja koncert na kolesih, kot bi ga izvajale divje živali. Kot drugo, pa je že sam po sebi ”žival”, saj je bil narejen kot dirkalni avto, a nato adaptiran za navadno cesto. Zato lahko pričakujete veliko 탄소 섬유. In res. Karoserija je v celoti narejena iz karbona, en kup pa ga je tudi v šasiji. Predstavili so ga na dogodku 콩코르소 델레간차 빌라 데스테 ob jezeru Como v Italiji.

더 읽어보기: 경매에 나온 첫 번째 마세라티 200 SI 1956년


Zagato Maserati Mostro ohranja originalne proporce in stil, njegov dizajn pa je prej ikoničen kot pa nostalgičen, trdijo pri Zagatu. O čem govorijo, lahko preverite v video posnetku in foto galeriji. Avto sicer ne bo na voljo v redni prodaji, zato tudi cena ni znana, vsako naročilo pa pride pred izdelavo.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.