fbpx

Matjaž Očko와 웨딩 사진

Matjaž pravi, da mu fotografski talent ni bil položen v zibelko. Za svojo ljubezen do fotografije se lahko prej zahvali zanimanju za delovanje aparata, tega, kako deluje zaslonka, na kakšen način se zamegli ozadje in kakšen vpliv imajo pri tem zaklop, ISO itd. V njem sprva ni bilo niti delčka umetnika; ta plat se je počasi začela razvijati kasneje. Potek je bil naraven, organski. Umetnik namreč ne postaneš čez noč.

Pravi, da ni umetnik, temveč da se z umetnostjo le ukvarja. Več poudarka dandanes daje zgodbi, vodilo pri delu pa ostaja le eno: 미학. Estetiko, lepoto išče v vsakem kadru, pa naj bo to pri portretiranju, aktu, poročni fotografiji 또는 tehničnem posnetku nekega predmeta. Perfekcijo želi zajeti že s fotoaparatom. Raznim montažam na računalniku se izogiba, prav tako pa mu to kot fotografu pomeni manjši izziv.

Matjaž Očko와 웨딩 사진
Matjaž Očko와 웨딩 사진

V poročni fotografiji združuje reportažo, portretno in modno fotografijo – tukaj pridejo na površje vse njegovo znanje, izkušnje in estetika. S trendi poročne fotografije se ne ubada pretirano; same vizualne podobe so dovolj, da ga “odnesejo” v določen stil. Ljudje namreč precej dobro vedo, česa si želijo in kaj od fotografa pričakujejo na svoj poročni dan. Je pa res, da se pri novodobnih nevestah absolutno pozna vpliv Instagrama in Pinteresta.

더 읽어보기: 당신이 사랑에 빠지게 될 "Must have" 웨딩 사진

Matjaž Očko와 웨딩 사진
Matjaž Očko와 웨딩 사진

Kako torej izbrati pravega poročnega fotografa? Pomembno je, da je fotograf zvest samemu sebi in se ne prilagaja preveč nekim smernicam, ki se bodo prihodnjo sezono tako ali tako spremenile. Fotografija mora biti čim bolj klasična, 영원한. Pomembni so stil fotografa, estetika in njegov odnos do dela – lepoto mora pojmovati približno enako kot par in več kot zaželeno je, da se z njim tudi značajsko ujame. Poziranje je tako veliko bolj lahkotno in neprisiljeno.

V fotogaleriji si oglejte poročne mojstrovine fotografa Matjaža Očka.

추가 정보

추가 정보:
houseofm2o.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.