fbpx

Mazda MX-5 – 역사상 가장 많이 팔린 로드스터가 10년 만에 후속작을 얻습니다.

역사상 가장 많이 팔린 로드스터의 25주년을 맞아 Mazda는 완전히 새로운 Mazda MX-5 모델의 출시를 통해 이 기념 행사를 가장 좋은 방법으로 축하했습니다. 오늘 이른 시간에 이 일은 세계의 완전히 다른 세 지역에서 동시에 일어났으며, 동시에 이 브랜드는 신인의 첫 번째 공식 사진 세트도 공개했습니다.

Pogon je segmentu primerno še vedno speljan na zadnji kolesni par, 플랫폼 하지만 그들은 razvili skupaj s Fiatom, ki naj bi prihodnje leto kupcem ponudil svojo različico radsterja pod blagovno znamko Alfa romeo. Mazdini oblikovalski so pri snovanju serijske različice ostali zvesti KODO oblikovalskemu jeziku, kar pomeni, da lahko številne podobnosti iščemo tako pri aktualni trojki kot napovedani dvojki, razvoj pa je prinesel tudi za več kot 100 kilogramov nižjo težo, kar je prav tako domena skyactiv tehnologij, ki jih ta model premore prvič.

Z boka bodo novo "miato" zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).
Z boka bodo novo “miato” zaznamovali roadstersko nazaj pomaknjena potniška kabina, dinamična ramenska linija in pomična streha, ki bo lahko platnena ali jeklena (trdna).

더 읽어보기: 마쓰다2로 A세그먼트에 새로운 기술 바람이 불 것이다

Osnovna različica tako tehta vsega 1.050 kg, kar gre z roko v roki z roadsterskim poslanstvom, kjer je lahka gradnja eden ključni elementov. Eden takšnih je tudi proti zadnji osi pomaknjena potniška kabina in dolg pokrov motorja, kar nova 마즈다 MX-5 prav tako premore, odlikuje pa jo tudi idealna razporeditev teže v razmerju 50:50.

Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža
Notranjost bo v osnovi kar podobna tisti v aktualni trojki, najbolj očitne pa so razlike pri podaljšku sredinske konzole, ki je roadstersko višja, prestavna ročica pa krajša. Bolj športno oblikovana bosta tudi (prednja) sedeža

Inženirji so “ji” poleg tega uspeli tudi znižati podvozje 그리고 izboljšati upravljanje, vsi zgoraj omenjeni prijemi pa so botrovali tudi k znižanju povprečne porabe, za pogon pa bosta skrbela od prej znani 2,0-litrski bencinar z 160 KM in prenovljeni 1,6-litrski motor z 130 KM. Za prenos moči proti zadnjim kolesom pa bosta skrbela šestopenjska ročni menjalnik in prestavna avtomatika.

Kar se dimenzij tiče, je nova MX-5 z 3,915 mm, celo nekoliko krajša od aktualne “miate”, meter pa v širino in višino pokaže 1.730- oziroma 1.235 mm, medosna razdalja pa znaša 2.315 mm. Serijsko bo postavljen na pnevmatike dimenzij 195/50 R 16 zmogljivejša različica bo imela še za palec večja platišča. Pri MX-5 so sodeč potem pazili tudi na stroške lastništva in uporabe, ki naj bi bili čim nižji, prav tako pa bodo konkurenčne tudi cene, ki naj se ne bi pretirano oddaljevale od teh pri aktualni različici. Na ceste naj bi zapeljala prihodnje leto, uradno premiero pa bo doživela prihodnji mesec v Parizu, ko bo znanega tudi kaj več o uradnih cenah.

추가 정보

추가 정보: mazda.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.