메르세데스-벤츠 브랜드의 양적으로 가장 중요한 모델이 3년 만에 재탄생했습니다. 이는 주로 차량 전면의 역동성과 차량 후면의 일관성에 중점을 두고 있으며, 내부에는 더 큰 중앙 화면과 더욱 발전된 기술이 적용되어 있습니다. 가격면에서는 BMW 시리즈 2 액티브 투어러 형태의 가장 큰 경쟁사를 능가합니다.
Razred B je leta 2011 pomenil premik znamke 메르세데스-벤츠 k bolj všečni in dinamični 외부 podobi modelov s trikratko zvezdo na nosu, bolj moderni in všečni notranjosti vozila in večji meri športnih občutkov med vožnjo. Takrat novemu razredu B, so hitro sledili tudi drugi modeli, da so se pri znamki pravilno odločili pa so kmalu pričele kazati tudi prodajne številke in temu primerni večji dobički znamke.
Prvič tudi paket AMG line
Po treh letih so vodilni pri Daimlerju odločili, da je čas za prvo kozmetično prenovo, sami pa povedo, da je tej odločitvi botroval tudi prihod na trg še enega najhujših in novih konkurentov na trg v obliki BMWjeve serije2 actve tourer.
Na zunaj novega B-ja prepoznate po bolj dinamičnih prednjih lučeh in maski motorja, ki zelo spominja na razred C, pričakovano je na boku sprememb manj, Na zadku so razlike še manj številčne in opazne, na zadku pa so zadnja svetila dobila bolj moderno grafiko, še bolj opazen pa je spremenjeni odbijač, ki je skladnosti v prid dobil integrirani izpušni cevi, ki sta pri modelih s trikrako zvezdo na nosu že kar standardne.
Sistem za preprečavanje nesreč serijski
Tudi spremembe v potniški kabini so zelo subtilne, po merah in prostornosti pa merljivih in opaznih razlik v primerjavi s predhodnikom sploh ni. Poglavitno novost tako predstavlja opcijsko večji integriran zaslon 그리고 뭐 12 barv ambientalne osvetlitve prostora, oboje pa je rezervirano za bolj opremljene različice štirih serijskih opremskih paketov: osnovni brez imena, style, urban in prvič pri tem modelu športno naravnani paket AMG line paket.
Še največ novosti je tako na področju asistenčnih sistemov, kjer si kupci v B-ju lahko prvič omislijo sistem traffic sign assist, ki zmore poleg hitrostnih omejitev prepoznati tudi prometne znake kot so STOP in omejitve prehitevanja na AC. Vse različice pa so po novem serijsko opremljene z radarskim sistemom preprečevanja možnosti nesreče in trkov s pešci in kolesarji.
Motorno paleto sestavljajo po štirje motorji na vsaki strani 의 힘으로 66 do 155 kilovatov. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, pri pri bolj zmogljivih različicah pa tega zamenja sedemstopenjska prestavna avtomatika 7G-DCT. Najbolj zmogljivi motorni različici na obeh polih imata tudi možnost 4matic štirikolesnega pogona, ki pa pri različici B220, pomeni edino pogonsko opcijo.
V primerjavi s predhodnikom je razred B sedaj za okoli 300 – 400 evrov dražji, vendar to razliko po besedah uvoznika več kot nadomesti z dodatnimi vsebinami, cene pa se na tej strani alp pričnejo pri 23.450 evrih na bencinski (B180) in 23.800 evrih na dizelski strani (B 160 CDI). Doplačilo za pekt style znaša od 670 do 1.200 evrov (odvisno od motorne različice, za paket urban pa od 945 do 1.688 evrov. Najdražji AMG line pa zahteva od slabih tri tisoč pa do 3.631 evrov doplačila.
아래 설문조사에서 2015년 올해의 자동차 혁신에 투표하세요.
[총 설문조사 ID=138905]