''Zaveži se modro'' je slogan modrih vezalk, še enega zanimivega Kickstarterjevega projekta. Modre vezalke sporočajo tako močno, da premaknejo celo tovornjak.
Problem, ki so ga videli snovalci ideje modrih vezalk je bil ta, da kupci ne spoštujejo doma izdelanih produktov oziroma, da se jih niti proizvajalci ne trudijo ponuditi trgu. Tako so tisoč proizvajalcev vprašali, zakaj ne dajejo več poudarka domačim, lokalnim izdelkom. Vsi so odgovorili z enakim odgovorom – kupcem za to ni mar. Pa so poiskali enega največjih ameriških proizvajalcev vezalk in mu zadali zanimiv izziv: naj naredi najboljšo vezalko, kar so jih kdajkoli naredili. Prepričali so jih, da če jim to uspe, ne bodo izdelali le še ene v vrsti vezalk, izdelali bodo močno vezalno, ki bo postala pravi simbol. In nastala je modra vezalka kot simbol podpore domačim proizvajalcem, ki bo pomagal ustaviti trend ”hitrejše, cenejše in slabše” kvalitete.
그룹 mladih entuziastov je prepričanih, da bodo domači izdelki s pravo zgodbo tisti, katerim bodo kupci dali priložnosti, četudi ne bodo najcenejši na trgu. Ideja je torej rodila ekstra močno modro vezalko, ki premakne celo tovornjak. In, kar je še pomembneje, premaknila je množico. Pa ne le na čevljih, modra vezalka okoli zapestja, gležnja ali kjerkoli drugje sporoča, da posameznik daje možnost domačih produktom, znanju in idejam. Posameznik z modro vezalko sporoča, da mu je popolnoma jasno, s čim vse proizvajalci v neusmiljenem svetu ekonomskih računic bijejo bitko in sporoča, da jih podpira in spoštuje. Povrh vsega pa je modra vezalka še zelo kul in stajliš.