대부분의 자동차 제조업체의 전시실은 올해에도 신제품으로 넘쳐나고 있으며, 새 모델은 전체 모델 범위에 걸쳐 퍼져 있습니다. 어쨌든 올해에는 슈퍼카와 외래종에 대한 혁신이 적었고 전기 자동차는 이미 사람들과 구매자의 마음 속에 자리를 잡았으며 거의 자명해졌습니다.
Espace rešuje “čast” domačinov
Če gledamo po državah pa je letos presenetljivo malo novosti domačih razstavljalcev, ki so v preteklih letih za največji jesenski avtomobilski dogodek dobesedno “šparali” največja železa, da so jih lahko vrgli v ogenj, letos pa z izjemo nove generacije renault espacea, večjih tržnih novosti ni pripravila nobena znamka. Pri Renaultu so tako poleg prej omenjenega predstavili le še študijskega hibridneža – eolaba in nekaj posebnih različic clia.
더 읽어보기: 르노 espace – 새로운 크로스오버 이후 미니밴 부문의 선구자
~에 peugeotu pa je soj salonskih luči prvič ugledal(o) osveženi 508, nekaj športnih in eko različic modelov 208 in 308 ter študijski quartz. ~에 Citroënu pa presenetljivo stavijo le na posebni različici modelov C4 cactus in C1 ob bok katerih so postavili še študijskega štirivratnega kupeja DS divine.
Presenetili Japonci in Korejci
Veliko bolj kot domačini pa letos na salonu izstopajo Japonci in Korejci, ki so v Pariz pripeljali presenetljivo veliko novosti. 혼다 je tako evropejcem prvič predstavila model HR-V in novega jazza (nerazumljivo pri obeh navajajo da gre še vedno za študijska modela), 현대 je predstavil povsem novega i20, sestrska kia 잘 sorenta tretje generacije. Pri Mazdi je soj evropskih salonskih luči prvič ugledal najbolj prodajani 로드스터 vseh časov – MX-5, 에 닛산 pa ne razkrivajo ambicij v C-segmentu, kamor proti koncu leta zapelje povsem novi pulsar. Suzuki pa je predstavil manjšega suva z znanim imenom vitara.
Tako so prej omenjeni skoraj zasenčili tudi ostale evropske države in proizvajalce, kjer čast stare celine (sicer več kot dostojno) branijo povsem nova generacija VW passata, novi predstavnici B-segmenta: škoda fabia in opel corsa, katerima se pridružuje tudi petvratni mini, 포드 pa je predstavil drugo generacijo S-maxa.
더 읽어보기: Ford S-max - 2라운드를 준비하는 스포츠 MPV의 선구자
Aja pa še skoraj umrli Smart predstavlja novi generaciji svojih modelov for two in for four. 메르세데스 pa je prvič pokazal pomanjšanega brata SLS AMG, ki sliši na ime AMG GT. BMW pa se je po poplavi novosti v preteklem letu očitno izčrpal, saj v Parizu v resnici predstavljajo le zgoraj brez različico serije2. Podobno zatišje je letos tudi pri 아우디, kjer so predstavili le TT-ja v roadster različici in študijo štirivratnega kupeja na osnovi TT, 명명 된 sportback.
더 읽어보기: Audi TT sportback – dva para vrat tudi za najmanjšega audijevega kupeja
Tudi Angleži in Švedi niso počivali
Angleži pa so svoje dodali v obliki novega land rover discovery sporta 그리고 jaguarjevega povratka v D-segment v obliki XE 모델의. Ne gre pa pozabiti niti na Italijane in Švede, kjer prvi letos vse stavijo na novega fiata 500X, ki na ceste zapelje v začetku prihodnjega leta, 볼보 pa po več kot desetletju na novo generacijo modela XC90, ki k nam zapelje v začetku prihodnjega leta.
더 읽어보기: Lamborghini Asterion – 최초의 하이브리드 슈퍼 스포츠 람보
Pri eksotih vse oči uprte v Lamborghini
Pri eksotih pa zagotovo izstopa hibridni lamborghini asterion, pa čeprav gre šele za študijo, pri Ferrariju pa so predstavili zgolj zgoraj brez različico najhitrejše 458 italie, 이름을 듣는 사람 speciale aperta. 포르쉐 pa letos predstavlja (le) prenovljenega cayenna, ki mu je dodal tudi priključno 하이브리드 버전.
더 읽어보기: Specialni ferrari 458 italia dobil različico zgoraj brez, imenovano aperta
Salon (ki je bienalni) za obiskovalce odpre svoja vrata v soboto 4.10., pred dvema letoma pa je privabil 1.231.416 obiskovalcev. Vstopnica za odraslo osebo znaša 14 evrov, če boste na salon peljali še najmlajše pa boste odšteli 22- (odrasla oseba + 1 otrok), oziroma 30 evrov (odrasla oseba + 2 otroka).
추가 정보:
www.mondial-automobile.com