fbpx

잘못된 세상! 아이폰 2G는 아이폰 7보다 비싸다!

높은 가격에도 불구하고 iPhone 7은 가장 비싼 iPhone이 아닙니다! 이미 원시인의 도구로 간주되어 출시 당시 445유로를 지불해야 했던 최초의 iPhone인 iPhone 2G를 능가하지만(인플레이션을 고려하면 가격은 615유로가 됩니다) 오늘은 8,500달러에 팔렸습니다. 이것이 어떻게 가능한지?

V nasprotju z večino tehnologij, ki z leti izgublja vrednost, je zgodba pri nekaterih Applovih telefonih 아이폰 drugačna. iPhone pač ni bil zaman razglašen za najvplivnejši tehnološki pripomoček vseh časov. iPhone 2G, kot se je imenoval prvi iPhone, je dober kot vino, saj z leti postaja vse dražji. Danes je namreč vreden precej več kot ob izidu leta 2007, ko je veljal za tehnološka novost, danes pa je antikviteta. V tehnoloških letih je že pravcata starina.

Novi iPhone 2G je danes vreden precej več kot ob izidu leta 2007.
Novi iPhone 2G je danes vreden precej več kot ob izidu leta 2007.

Apple je iPhone prve generacije nehal proizvajati julija leta 2008. Prodal je 6,1 milijona primerkov, na katerih sploh še ni bilo operacijskega sistema z oznako iOS, ker tedaj ta sploh še ni obstajal, pač pa OS z oznako 3.1.3. Toda kako je lahko potem iPhone 2G vreden več kot iPhone 7, če pa smo ga nekoč imeli vsi?

더 읽어보기: iPhone 7과 iPhone 7 Plus: 새로운 iPhone을 공개합니다


Vedeti je treba, da je prvi iPhone izšel v času, ko so zasloni na dotik komaj zlezli iz povojev, različni zaščitni etuiji in druge vrste zaščite pa še niso bili tako razširjeni.

Bi odšteli takšen znesek za ta redek kos zgodovine?
Bi odšteli takšen znesek za ta redek kos zgodovine?

Posledično je večina danes ohranjenih iPhonov 2G tako ali drugače poškodovanih in nedelujočih, to pa močno dviguje ceno dobro ohranjenim in še delujočim predstavnikom prve generacije, še posebno tistim, ki so ostali zaprti v embalaži.

Prvi iPhone je danes pravcata rariteta.
Prvi iPhone je danes pravcata rariteta.

Če upoštevamo še, da je bila prodaja iPhona v primerjavi z današnjimi modeli v resnici smešno majhna, delnice ‘dedku’ iPhonov še dodatno narastejo. Morda je njegovo, za današnje čase predpotopno tehnologijo res že povozil čas, zato pa ima prvi iPhone 헤드폰 잭!

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.