건축가 Karina Wiciak은 잘 알려진 회사의 로고를 선택하고 이를 바탕으로 완전한 기능을 갖춘 주택을 상상했습니다.
Arhitekti, tako kot večina umetnikov, črpajo navidih za svoje delo iz okolice. Nikoli se ne ve, kaj bo tisto, kar bo v posameznikovi glavi ustvarilo na tisoče idej. Arhitektka Karina Wiciak je recimo za navdih pri svojem naslednjem projektu vzela logotipe znanih blagovnih znamk. Tako so nastali koncepti hiš, ki spominjajo na romb, 삼각형, križ 그리고 삼 (Adidasove) črte. Ker so logotipi že sami po sebi skrbno in premišljeno ustvarjeni, so kot taki idealna referenca pri ustvarjanju očem privlačne arhitekture.
Štirje nori dizajni hiš
Trihouse
Prvi dizajn so poimenovali “trihouse”, sestoji pa iz treh vzporednih črt (Adidas). Oziroma v tem primeru treh betonskih blokov, ki so rahlo nagnjeni in zato oblikujejo nekakšen triangel. Med betonskimi bloki so vgrajene ogromne steklene stene, skozi katere lahko prodre ogromno naravne svetlobe.
Crosshouse
Drugi dizajn, imenovan “crosshouse”, spominja na križ. Temelj take zgradbe se minimalno dotika tal, zato je idealen za postavitev sredi vode. Oblika križa omogoča vgradnjo ogromne steklene stene, ki ponuja nemoten razgled.
Rhombhouse
Tretji dizajn je imenovan “rhombhouse”. Poleg takojšnje asociacije na znani logotip spominja tudi na diamant. Tudi ta hiša se ponaša z veliko stekleno steno, ki ponuja odličen razgled in prehod naravne svetlobe v prostor.
Pyrahouse
Zadnji dizajn pod imenom “pyrahouse” se ponaša z obliko piramide in je umeščen v puščavo. Temu primerna je rešitev z vhodom, saj je spodnja etaža praktično le stopnišče. Peščena tla namreč nikoli niso ravna, teren pa se sčasoma tudi spreminja.
추가 정보:
wamhouse.com