이것은 더 섹시하고 더 붉어진 새로운 Mazda CX-5입니다. Mazda는 로스앤젤레스 오토쇼에서 구대륙에서 가장 많이 팔린 모델인 CX-5 SUV 2세대를 선보였습니다. 이제 운전자와 다른 승객에게 약간 더 짧고 더 친근합니다.
Nova Mazda CX-5 (2017) mora zapolniti velike čevlje, saj je aktualna različica prava prodajna uspešnica in celo najbolje prodajani Mazdin model v Evropi. Pri drugi generaciji so se inženirji osredotočili na izpopolnjevanje obstoječega in nadgradnjo ne le vozniške izkušnje, pač pa tudi udobja in užitka vseh potnikov.
V zunanjost niso pretirano posegali, je pa usklajena z najnovejšimi smernicami oblikovalskega jezika KODO (nova je trislojna rdeča barva karoserije Soul Red Crystal – ta je še bolj nasičena in še bolj intenzivna od sedanje Soul Red Metallic –, žarometi so tanjši in nižje postavljeni, 10 milimetrov so širši koloteki, nižje je težišče …). Nova Mazda CX-5 je na zunaj nekoliko pridobila na dinamičnosti, dimenzijsko pa gre le za rahla odstopanja. Medosna razdalja ostaja enaka, malenkost so krajši previsi, v dolžino pa se je skrčila za 5 milimetrov. Seveda ostaja največji Mazdin športni terenec v Evropi (v ZDA je to Mazda CX-9).
Tudi paleta motorjev ostaja enaka. Poganjata jo znana 2- in 2,5-litrski bencinski motor (Skyactiv-G 2,0 in Skyactiv-G 2,5) in 2,2-litrski turbodizelski motor (Skyactiv-D 2,2), za prenos moči pa sta zadolžena ročni ali samodejni šeststopenjski menjalnik. Po želji je na voljo štirikolesni pogona i-Activ AWD. Glavnine sprememb je bila deležna potniška kabina, v kateri so 열 A rahlo pomaknili nazaj in tako povečali 투명도 prednjih potnikov. Za še večje udobje so dvignili sredinski greben z elektronsko ročno zavoro, prestavno ročico in gumbom za upravljanje infozabavnega sistema. Položaj je zamenjal tudi 7-palčni zaslon na sredinski konzoli, boljša je razporeditev stikal. Notranjost je sicer tipično Mazdina, med novostmi pa se je znašla še projekcija podatkov o vožnji/avtomobilu na vetrobransko steklo.
더 읽어보기: 다크 나이트 – 수정된 Mazda MX-5 Miata = 생산 배트모빌
Voznika so za boljši pregled nad dogajanjem pred in za vozilom nekoliko pomaknili nazaj. Od zdaj lahko električna zadnja vrata upravljate daljinsko, za njimi pa se skriva 505 litrov prtljažnega prostora. Omeniti velja še G-Vectoring Control, nadzor nad dinamiko vozila, in i-Activsense, paleto sistemov za pomoč in varnost. Prodajati jo bodo začeli na Japonskem (februar 2017), postopoma pa napadli še druge trge.
Galerija – nova Mazda CX-5 (2017):
추가 정보:
mazda.si