Tesla je prvič po leta 2012, ko se je Tesla Model S zapeljal na ulice, prenovila svojega velikoserijskega pionirja, luksuznega električnega sedana. Ta ima sedaj iste ''oči'' (beri videz sprednjih žarometov) kot Model X in Model 3 ter ''zaprta usta'', saj ne kaže več ''zob'' (beri maska avtomobila je odvrgla plastične rešetke).
새로운 것 테슬라 모델 S se je po zunanjem videzu približala manjši Tesli, modelu 모델 3 (to je dosegla z bolj zaprto masko), dobila pa je tudi nove LED-žaromete. Med novostmi je tudi 17-palčni zaslon na dotik, ki prav tako prihaja iz Modela 3. Notranjosti so dodali možnost gretja in hlajenja sedežev, pa HEPA filter zraka (gre za filtracijski sistem iz modela X, ki izboljšuje kvaliteto zraka in zmanjšuje vplive alergenov), 48-amperski pomnilnik (prej 40-amperski), ki omogoča hitrejše polnjenje, paket Premium Upgrade pa prinaša napa usnje in ambientalno LED-osvetlitev.
더 읽어보기: Tesla Model 3: 새로운 iPhone보다 대기열이 더 큰 자동차
Pod pokrovom nova Tesla Model S lahko nosi enega izmed četverice pogonskih sklopov. Elektromotor vstopnega modela S 70 premore 315 KM (232 kW) in 442 Nm največjega navora, kar mu omogoča skok od 0 do 100 km/h v 5,5 sekundah in 368-kilometrski doseg. Model S 70D se ponaša s parom motorjev z nazivno močjo 328 KM (241 kW) in 384-kilometrsko avtonomijo. Dva motorja ima tudi model 90D, le da ta zmoreta še več- 417 KM, 307 kW, 660 Nm navora in doseg 470 kilometrov. Na vrhu piramide je model S 90D s 463 KM moči (340 kW) in 970 Nm maksimalnega navora. Če mu pripnete ”čin” 쑥스러운, ga lahko ”žgete” do 250km/h, če stopalko za plin pohodite do konca, pa ste z mesta do 100 km/h v 2.8초. Začetna cena čez lužo bo postavljena pri 71.500 ameriških dolarjev, na voljo pa bo 2017년.
추가 정보:
teslamotors.com