1997년 토요타는 최초의 프리우스를 세상에 선보이며 자동차 역사에 새로운 전환점을 맞이했습니다. 나중에 성년이 되어 완전히 새로운 모듈식 TNGA(New Global Architecture) 플랫폼을 기반으로 설계된 하이브리드 기술의 선구자인 4세대가 우리와 함께 있습니다. 그리고 오리지널 모델이 외관으로 우리를 놀라게 했듯이, 신형 프리우스 역시 외관으로 우리를 놀라게 합니다. 수년간 적합합니다.
새로운 것 토요타 프리우스 ~을 위한 것이다 토요타, ki letno prodaj največ avtomobilov na svetu, verjetno najpomembnejše vozilo, pa ne toliko zaradi hibridne tehnologije in nadaljevanje te zgodbe, kot zavoljo modularne platforme TNGA, ki bo osnova za njene prihodnje modele in klestenje stroškov proizvodnje (novi Prius si bo delil dele in motorje z bodočimi modeli). Ta jim je dala več umetniške svobode ko gre za obliko, saj so lahko izdelali nov sistem hibridnega pogona.
Novi Prius, ki v dolžino meri 4.55미터, v višino 1,49 m, v širino pa so mu namerili 1,77 metra, se oblikovno močno naslanja na model na gorivne celice Miraia in je precej bolj športnega videza kot predhodnik (letnik 2009), ponaša pa se tudi z izboljšanim elektromotorjem na litij-ionsko baterijo. Ta bo nekoliko manjši, bo pa imel Prius ”4” dodatno pogonsko enoto za zadnja kolesa, t.i. električni štirikolesni pogon pa bo ”operativen” do hitrosti 50km/h. Njegov partner bo 1,8-litrski bencinski V4 motor, skupno pa naj bi zmogla 110kW moči. Za dostavo le-te na kolesa bo zadolžen CVT menjalnik. Sprva bo kupcem na voljo klasični hibrid, ki pa naj bi prihodnje leto dobil bratca v priključnem (plug-in) hibridu (njegov baterijski domet bo med 48 in 56 km).
Novemu Priusu so inženirji izboljšali vozne lastnosti, nova platforma je težišče postavila letvico nižje (to prinaša boljšo stabilnost in vodljivost) in oklestila težo vozila, boljši je krmilni mehanizem, tudi poraba pa naj bi ”upadla” za 15 odstotkov (na 3 litre goriva na 100 km).
더 읽어보기: Toyota Ultimate Utility Vehicle(UUV) – 최고의 미니밴
Brez ”prask” je ni odnesla niti notranjost, saj je potovalna kabina povsem nova in še bolj radodarna do potnikov. Poleg naštetega naj bi imel Prius kar 40-odstotni toplotni izkoristek motorja, kar je nov rekord med bencinarji, bo pa tudi tišji in enakomernejši. Na račun manjše hibridne baterije in novega zadnjega vzmetenja se je povečal njen prostor v prtljažniku, bolje pa so založili tudi varnostni paket opreme ”Toyota Safety Sense”, ki ima po novem radarski tempomat, medtem ko je sistem za zaznavanje nevarnosti trčenja bogatejši za zaznavanje pešcev.
추가 정보:
toyota.com