아우디 A4는 역사상 처음으로 세단과 스테이션 왜건을 공동으로 선보이는 잉골슈타트 독일 브랜드의 베스트셀러 모델입니다. 얼핏 보면 신형 아우디 A4는 크게 달라진 것이 없지만, 이전 모델에 비해 더 가볍고 좀 더 견고하고 근육질이다. 겉모습만 수정해도 새로운 것이 정말 많지만, 표지만 보고 책을 판단하면 안 됩니다. 이 자동차는 9월 프랑크푸르트 모터쇼에서 첫 선을 보일 예정이며 공식 사진은 이미 공개되어 있습니다.
새 것 아우디 A4 je predstavnik pete generacije sila uspešnega modela, zaradi katerega so si pri Audiju vedno meli roke. ”Ne menjaj konja, ki zmaguje”, so si verjetno mislili Nemci ko so ga načrtovali, zato nov dizajn tudi ne prinaša velikih odstopanj od predhodnika, so pa linije ostrejše in motorna maska agresivnejša. Večina sprememb se je zgodila v ”zaodrju”.
Sveži A4 je tako izdelan na osnovi MLB evo platforme, zaradi česar je ”shujšal” za 120 kilogramov in to kljub temu, da je za ped daljši kot ”četrti otrok” (za 2,1 centimetra, skupaj meri 473 cm), tudi medosna razdalja pa se je malce ”potegnila” glede na aktualni model in jo je je več za 1,2 centimetra (282 cm). V višino meri 143 cm, od boka do boka pa so mu namerili 184 cm. Zrasel je tudi prtljažnik.
A novinec (tako karavanska kot limuzinska različica) ima na razpolago ”le” 15 litrov več kot prej. Zakaj le? Ker so ga še več v Ingolstadtu žrtvovali na račun več prostora za glavo potnikov in noge. Novi preobleki sta dobila armaturna in nadzorna plošča, po novem je tu tudi 12,3-palčni virtualni prikazovalnik, prenove pa je bil deležen še tablični zaslon in MMI 인터페이스 za upravljanje s funkcijami na njem (možna kompatibilnost z Applovim infozabavnim sistemom 카플레이) pa krmilni sistem in sedeži. Novi so tudi matrični žarometi, 잘 3D zvočni sistem, proti doplačilu pa bo za karavana na voljo tudi funkcija odpiranja zadnjih vrat z brco pod odbijačem.
더 읽어보기: 아우디 루나 콰트로(Audi Lunar Quattro) - 아우디가 달에서 운전하는 최초의 자동차 브랜드가 될까요?
V času poletni počitnic, ko se boste v kolonah prebijali na hrvaško obalo, boste želeli koristiti njegovo asistenčno tehnologijo, to je nov samodejni sistem za delovanje v gneči, ki bo brez pomoči voznika pri hitrosti pešca usmerjal vozilo in sam sledil avtomobilu pred njim. V izogib prometnim kaznim pa je tu radarski tempomat, ki je povezan z navigacijsko napravo in samodejno prilagaja hitrost prometnim omejitvam. Te bi sicer s poskočnim motorjem zlahka prekoračili. Pod pokrovom se namreč skriva sedem svežih pogonskih agregatov s turbo tehnologijo. Ti ponujajo več za manj. To je za četrtino več moči ob petini manj porabe goriva. Na voljo je četverica dizelskih TDI motorjev in trio TFSI bencinskih agregatov (od 148 KM/109 kW do 272 KM/200 kW).
Novinca med njimi sta 1,4-litrski TFSI bencinar s 148 konji in najmočnejša različica, 3,0-litrski TDI V6 motor z 215 konji. Za prenos moči bo pri vseh štirivaljnikih in bencinarjih skrbel 6단 수동 변속기, za izbirčne pa bo tu samodejni 7-stopenjski S tronic, ki bo standarden pri V6 različici, medtem ko bo 3,0-litrski dizelski V6 motor v paru z 8-stopenjskim Tiptronic menjalnikom in štirikolesnim pogonom quattro. Cena še ni znana, pri nas pa se A4 četrte generacije prodaja od 32 tisoč evrov dalje.
추가 정보:
www.audi.si