Vsakič, kadar nam kdo omeni športno limuzino, je BMW M5 zagotovo med prvimi avtomobili, na katerega pomislimo. Ta bavarska znamka na marsikaterega Slovenca deluje kot kripton in prav nič čudno ni, da se po gostilnah in lokalih vnemajo strastni prepiri, kateri od svete trojice je najboljši.
M5 그것은하지 않습니다 najbolj nedolžna igrača, pod pokrov so mu namreč namestili 4,4-litrski V8 agregat z dvema turbinama, ki iz sebe iztisne krepkih 600 konjskih sil. Za vse navdušence nad ročnim pretikanjem med prestavami žal sledi hladen tuš, novi BMW M5 bo na voljo le z avtomatskim 8-stopenjskim menjalnikom. Kombinacija močnega motorja in hitrega menjalnika zagotavlja, da bo M5 potreboval le 3.5초 pri pospeševanju od 0 ~ 100km/h. Umika se tudi klasični pogon na zadnji kolesni par. Tega bo zamenjal pogon na 네 바퀴 모두, a brez skrbi, še vedno bo imel M5 večino časa pogon zadaj, prednji se bo vključil v igro le tedaj, ko bo zadek že začelo odnašati k hudiču. Tako tudi cvileči štarti in kurjenje gum ne bodo misija nemogoče.
Kar nam je uspelo videti do zdaj, je še kako privlačno in nestrpno pričakujemo 구월 그것으로 Frankfurtski avtosalon, na katerem nam bodo bavarca tudi uradno predstavili. V kolikor si želite, da se tudi vam malce naježijo dlake, vabljeni k poslušanju mogočnega grmenja novega BMW M5.
추가 정보:
bmw.si