Dandanes so v ospredju različne oblike avtomobilskih križancev, a nekateri ostajajo prav takšni, kot jih imamo najraje, in ne podlegajo 'modnemu' pritisku. Ford je s svojim Focusom trdno zasidran v kompaktnem razredu, kjer nas ni še nikoli razočaral. Novinec je nabit s tehnologijo, ima popolnoma nov dizajn tako zunaj kot znotraj in občutno izboljšane materiale.
포드 포커스 je osnovan na novi platformi, ki omogoča 더 많은 공간 v notranjosti, izboljšuje varnost, nadgrajuje aerodinamiko 그리고 povečuje učinkovitost porabe goriva. Medosna razdalja je zrasla za 53 mm, kar poveča 공간 v potniški kabini. Focus ni le privlačen na pogled, saj se za tem skriva celotna študija aerodinamike. Ta zmanjšuje količnik zračnega upora, ki je v tem trenutku 최고 v razredu. Poleg tega je Focus izgubil 88 kilogramov teže in s tem zmanjšal porabo goriva in izpust škodljivih izpustov za 10퍼센트.
Novi Ford Focus je poln moderne tehnologije. Ponuja prilagodljivi tempomat, ki ima funkcijo ustavljanja, s tem pa bo vožnja v zastojih precej poenostavljena. Poleg tega zna Focus ‘brati’ prometne znake, ohranjati avtomobil sredi voznega pasu in paziti na primerno varnostno razdaljo pred spredaj vozečim vozilom. Izboljšani žarometi predvidevajo ovinke in so že pripravljeni na premik, še predno vanj dejansko zavijemo. Naprej obrnjena 카메라 stalno pregleduje cestišče do 65 metrov daleč in tako namesto voznika ohranja avtomobil na sredini voznega pasu.
Kot novost velja omenit head-up zaslon, ki se je v Focusu in na splošno v Fordih na evropskih tleh pojavil prvič. Tu so še asistent za parkiranje, opozorilo pred naletom ter sistem za prepoznavanje peščev in kolesarjev. Od že poznanih sistemov imamo na voljo opozorilo za vozila v mrtvem kotu, spremljanje prečnega prometa zadaj in zavijanje volana za izogib naleta. Prek aplikacije 포드패스 커넥트 bodo lahko uporabniki pregledovali funkcije Focusa prek pametnih telefonov ali tablic, zaklepali in odklepali avtomobil in ga tudi zagnali na daljavo.
인테리어가 제공하는 무선으로 polnjenje telefonov in 8-palčni zaslon informacijsko-zabavnega sistema. Focus uporablja Fordov sistem Sync 3, ki je združljiv s protokoloma Andoid Auto 그리고 애플 카플레이. Glasovno upravljanje je na voljo za radio, klimatsko napravo in navigacijo. Po želji si lahko omislite vrhunsko ozvočenje B&O 힘으로 675 vatov in desetimi zvočniki ter globokotoncem.
Med bencinsko ponudbo bo imel novi Focus na voljo litrski EcoBoost motor s 85, 100 ali 125 konjskimi močmi in povsem novi 1,5-litrski EcoBoost motor s 150 ali 182 konjskimi močmi. Močnejši motor ima tehnologijo z izklopom valjev, ki jih izključi že v 14 milisekundah, kar je 20-krat hitreje od pomežika očesa. Med dizelskimi motorji bomo imeli na izbiro enoti EcoBlue, eno s 1,5 litra prostornine in večjo z 2 litroma prostornine. Manjši motor ima na voljo 95 ali 120 konjskih moči, večji pa 150 konjskih moči. Motorji so na voljo s 6단 수동 또는 8-stopenjskim samodejnim 변속 장치.
Nedvomno konkurenčni Focus bo na voljo v limuzinski in karavanski različici ali v različici s prisekanim zadkom. Pridružili se bosta še izvedenki ‘križanec’ Focus Active crossover in prestižnejši Focus Vignale. Da bo Focus ponovno navdušil, ni nobenega dvoma, saj že nekaj časa ni bilo avtomobila, ki bil tako zelo pričakovan in bi vzbudil tako veliko 관심 대중에게.
Galerija slik: Ford Focus
추가 정보:
ford.si