SUV 시장은 새로운 크로스오버로 인해 더욱 풍성해졌습니다. 신형 푸조 3008은 최신 세대의 i-Cockpit을 자랑하며, 새로운 객실 디자인은 운전자를 위한 12.3인치 고화질 디지털 디스플레이를 자랑하며, 인포테인먼트 시스템에는 중앙에 별도의 8인치 터치스크린이 제공됩니다. . 대시보드. 미래지향적인 피팅은 물론 첨단 앰비언트 라이팅으로 분위기를 연출합니다. 유연한 EMP2 플랫폼을 기반으로 구축되었습니다. 그리고 네, 당신의 기억력은 당신에게 도움이 됩니다. 지금까지 3008은 미니밴 부문에 속해 있었지만, 2016년 10월 조립 라인을 떠나게 될 구형과 신형은 사실상 이름만 공유한다.
”SUV je segment, ki ga enostavno ne smeš izpustiti.” je bilo slišati v Parizu na predstavitvi Peugeota 3008. In tako namesto, da bi bil novi Peugeot 3008 enoprostorec, postaja SUV, kompaktno športno terensko vozilo, križanec srednjega razreda. Postavili so ga na prilagodljivo platformo EMP2, ki ga poleg Peugeota uporablja tudi 시트로엥 in zaradi katere je odvrgel 100킬로그램 in to kljub temu, da je, kot boste spoznali v nadaljevanju, večji od predhodnika.
더 읽어보기: Airbus H160: 미래의 헬리콥터를 탑재한 푸조
Novi Peugeot 3008 meri 4,45 metra (80 centimetrov več kot zadnji 3008) in je eden bolj ”žepnih” križancev v avtomobilskem razredu C. Avto pa se je ne le potegnil, ampak tudi nekoliko ”zredil”. Medosna razdalja je namreč 6,5 centimetra daljša kot pri predhodniku, kar pomeni več udobja v potniški kabini, na svoj račun pa je prišel tudi prtljažnik. Ta zdaj meri 520리터, kar je 90 litrov več od trenutno aktualnega modela 3008. Kupec bo lahko sprva izbiral med šestimi motorji in sicer parom turbo bencinskih (1,2-litrski PureTech motor s 96 kW moči in 1,6-litrski THP motor z 121 kW moči) in kvartetom dizelskih motorjev (1,6-litrski BlueHDI motor z 73 kW moči ali 88 kW moči ter 2,0-litrski BlueHDI motor z 110 kW moči ali 132 kW moči), moč na kolesa pa bo lahko prenašal bodisi preko 6-stopenjskega ročnega ali samodejnega menjalnika.
Od tal ga bo ločilo 22 centimetrov, za varno vožnjo pa bo skrbel asistenčni sistem, ki bo ponujal sistem za zaviranje v sili, prilagodljive žaromete, radarski tempomat z opcijo zaustavitve, avtomatsko parkiranje, opozorila na varnostno razdaljo in aktivni sistem za prepoznavanje vozil v mrtvem kotu. Za karseda udobno vožnjo bodo skrbeli tudi prednje sedeži z možnostjo masaže, kompakten in oblikovno prenovljen volan (v polnem zrnastem usnju), zlitje z okolico bo ponujalo veliko panoramsko steklo vredno ateljejev, za telefone bo skrbela možnost brezžičnega polnjenja telefona, ubogal bo na glasovne ukaze ter nudil pet režimov vožnje in sicer normalno, blato, pesek, sneg in izklop ESP.
Za hip se ustavimo še pri vozniškem mestu Peugeot i-Cocpit. Ta čute popelje dlje kot katerikoli avto pred njim. S pritiskom na posebno tipko i-Cockpit Amplify vklopite sistem, ki poskrbi za dražljaje, ki v hipu delujejo na vsa čutila. Na vid preko nastavitve moči ambientalne osvetlitve in barve zaslonov, na sluh prek nastavitev prostorskega zvoka, na otip z večtočkovno masažo v sedežih (do pet programov) in na vonj prek osvežilca zraka.