레이싱카와 같은 성능, 경량 구조, 그리고 진정한 주행 감각은 새로운 포르쉐 911 GT3의 핵심 요소입니다. 911 모델 중 가장 혁신적인 버전인 911 GT3는 일상 주행과 트랙 레이싱의 연결고리를 그 어느 때보다 강력하게 구축했습니다.
Novi Porsche 911 GT3 (2017) je najbrutalnejši 911 do zdaj. Ključni element nadgrajenega je novi 4-litrski bokser motor. Visokoturažni ”atmosferčan” z močjo 500마력 (368 kW ) je v skoraj nespremenjeni obliki vzet iz dirkalnika 911 GT3 Cup. Predelano podvozje s krmiljenjem zadnje preme in lahka konstrukcija sta bila razvita na isti testni stezi in izdelana na enaki proizvodni liniji kot dirkalniki, s čimer je Porschejeva tehnologija, ki se uporablja v avtomotošportu, prešla v športni avto s cestno homologacijo.

Krasi ga odlično razmerje med maso in močjo, to je 3,88 kg/kW (2,86 kg/KM). 1430 kilogramov težki dvosedežnik se lahko ob pomoči serijskega sedemstopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) od 0 do 100 km/h izstreli v 3,4 sekunde, števec pa se mu ustavil šele pri 318 km/h. Če želite bolj prvinske dirkaške občutke, lahko izberete možnost športnega šeststopenjskega ročnega menjalnika. V tem primeru od mirovanja do 100 km/h porabi 3,9 sekunde, najvišjo hitrost pa doseže pri 320km/h.
더 읽어보기: 포르쉐 파나메라 스포츠 투리스모 - 가족용 자동차보다 더 실용적입니다.
Lega podvozja je v primerjavi z modelom 911 Carrera S za 25 milimetrov nižja. Odlikujejo ga tudi izvrstne krmilne lastnosti, predvsem na račun aktivnega krmiljenja zadnje preme, ki glede na hitrost vožnje zadnjo premo usmerja nasprotno ali istosmerno kot sprednji kolesi. To prispeva k večji živahnosti in stabilnosti vožnje. Dizajn avtomobila je podrejen aerodinamiki, kar poudarja tako usmernik zraka iz ogljikovih vlaken na zadku kot lahki sprednji del vozila in usmernik zraka, ki sta optimizirana za čim boljše strujanje zraka. Voznik Porscheja 911 GT3 kroti s športnim GT-volanom s premerom 360 milimetrov. In ker je 911 GT3 tradicionalno dvosedežnik, sta sedežni vdolbini v zadnjem delu prekriti. Serijska oprema poleg sistema Porsche Communication Management (PCM) vključuje tudi modul Connect Plus in aplikacijo Porsche Track Precision. Ta aplikacija vozniku omogoča prikaz, snemanje in analiziranje podatkov o vožnji na pametnem telefonu. Avto že lahko naročite, v prodaji pa bodo sredi 2017년 6월. Zanj morate odšteti najmanj 152.416 evrov.
Galerija – Novi Porsche 911 GT3 (2017):
추가 정보:
porsche.si






