fbpx

신형 르노 그랜드 세닉 – 패밀리카의 새로운 챔피언

Novi Renault Grand Scenic

새로운 Scenic 출시 두 달 후, 새로운 Renault Grand Scenic이 빛을 보았습니다. 표준 Scenic보다 24cm 더 긴 버전으로 5~7인승으로 제공됩니다. 더 큰 버전에는 20인치 휠도 장착되었으며, 4세대 Grand Scenic은 2016년 말 이전에 출시될 예정입니다.

Scenic po Scenicu. Tu je novi Renault Grand Scenic, novopečeni prvak med družinskimi avtomobili, ki je 24 centimetrov daljši od novega Scenica, zato ima tudi večji prtljažnik (osnovna prostornina je 718 litrov oz. 40 več kot pri predhodniku). Za 20-palčna kolesa so se pri Renaultu odločili, ker naj bi to pozitivno vplivalo na vozne lastnosti in udobje med vožnjo.


Tudi novi Renault Grand Scenic se namreč drži preizkušenega Renaultovega recepta – prilagodljivost notranjega prostora in potovalno udobje za karseda potešene družinske zahteve in pričakovanja. Na voljo bo s petimi in sedmimi sedeži. Slednja različica ima vgrajen tudi sistem hitrega zlaganja sedežev One Touch, ki omogoča samodejno zlaganje zadnjih sedežev.

Novi Renault Grand Scenic je družinski crossover velikan.
Novi Renault Grand Scenic je družinski crossover velikan.

Na zunaj ga krasijo kromasti in temno kovinski sivi dodatki, njegova silhueta pa je dinamična in elegantna. Opremljen je z bogato paleto pripomočkov za vožnjo, med njimi je serijska tudi aktivna pomoč pri zaviranju v sili (AEBS) z zaznavanjem pešcev, s čimer se ne more pohvaliti nobeno vozilo v tem segmentu. Da je varnost na prvem mestu, dokazujejo tudi tehnologija, ki je sicer svojstvena avtomobilom za globlje žepe (tehnologija Multi-Sense), multimedijska tablica R-LINK 2 z 8,7-palčnim zaslonom in barvni zaslon v višini oči. Doplačljivi bodo vertikalni digitalni zaslon (takega imajo že Espace, Megane in Talisman), od varnostih sistemov pa med drugim radarski tempomat in opozorilo ob nenamerni menjavi prometnega pasu.

더 읽어보기: Novi Renault Scenic – tako drugačen enoprostorec, da to več ni … (2016)

Razkošje prtljažnega prostora.
Razkošje prtljažnega prostora.

Pod pokrovom novi Renault Grand Scenic ne skriva presenečenj. Renault je zanj rezerviral isto paleto motorjev kot za klasičnega Scenica, s to razliko, da bo lahko gnan tudi z Renaultovim elektrificiranim dizelskim motorjem Hybrid Assist, sicer pa bodo na voljo ”stari obrazi”- bencinska motorja TCe 115 in TCe 130 ter dizelski trio dCi 110, dCi 130 in dCi 160. Motor dCi 110 se lahko nadeja tudi pomoči električnega generatorja in 48-voltne baterije, ki se napaja iz zaviranja. Moč na kolesa bo prenašal 6-stopenjski ročni menjalnik, le pri motorjih dCi 110 in dCi 130 ga boste lahko nadomestili s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom EDC.

추가 정보

추가 정보:
renault.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.