이 차는 새로운 르노 세닉으로, 슬로베니아 국민이 자체적으로 도입한 미니밴의 네 번째 대표 모델이며, 20년 동안 프랑스 자동차 제조업체의 현금 소가 되어 왔습니다. 중형 세단 밴 부문을 정의한 미니밴이 제네바 모터쇼에서 처음으로 대중에 공개되며, 새로운 르노 세닉의 판매도 이를 통해 공개될 예정입니다.
Tu je, novi Renault Scenic, ki je tako kot novi Megan izdelan na sveži CMF-modularni platformi. V primerjavi s tretjo generacijo je nekoliko širši in daljši, potovalni prostor je večji, kljub temu pa je odvrgel 100킬로그램. Od tal so ga dvignili za dodatne 3 centimetre, ”potegnili” so se tudi koloteki, kolesa pa silijo iz avtomobila. kot bi avto nosil globok dekolte. Na voljo bo s petimi oziroma sedmimi sedeži. Slednji, znan pod imenom Grand Scenic, bo predvidoma debitiral na pariškem avtosalonu jeseni.
Pod pokrovom bodo tako dizelski kot bencinski predstavniki, ki jih je Renault uporabil že pri Meganu, šušlja pa se tudi o hibridu s kombinacijo bencinskega motorja TCe in elektromotorja. Za prenos moči na kolesa so zaposlili 5- in 6-stopenjski ročni menjalnik ter EDC dvosklopčni samodejni menjalnik. Če se za hip premaknemo še v notranjost. Zaenkrat je znano, da se bodo v potniški kabini bohotili 8,7-palčni zaslon, digitalna instrumentalna tabla in head-up projekcijski zaslon.
더 읽어보기: 새로운 Renault Mégane Grandtour: 역동적이고 활동적인 운전자를 위한 제품
Renault je v dvajsetletni zgodovini Scenica prodal že več kot 5 milijonov primerkov. Pri najnovejšem so Francozi oblikovalski navdih dobili pri konceptnem vozilu R-Space iz leta 2011. Če drugače ne, ga boste prepoznali po ”očeh” (beri: prednjih, lahko tudi LED-žarometih) 부적 그리고 새로운 것 메건, ki simbolizirajo nove člane Renaultove družine. Čeprav so trenutno ”in” mali športni terenci, ne gre dvomiti, da bo novi Renault Scenic z geni crossoverja (ima jih tudi Espace) nadaljeval zapuščino predhodnika in mu čevlji, v katere stopa, ne bodo preveliki.
추가 정보:
renault.si