fbpx

유통기한 주의하세요 : 유통기한이 지난 후에 먹으면 안되는 음식 5가지

사진: 엔바토

냉장고에 유통기한이 지난 음식이 있나요? 아직 먹어도 건강한지 확인하세요.

To so živila, ki jih ni več dobro uživati, če jim je pretekel rok trajanja. Veliko živil je namreč še vedno užitnih, tudi po preteku roka, nekatera med njimi pa lahko postanejo nevarna.

잎이 많은 채소

Če kupujete zapakiran motovilec, rukolo ali drugo zeleno listnato zelenjavo, se držite roka uporabe. Med tovrstno zelenjavo se namreč lahko razvijejo bakterije kot je E. coli. Čeprav na pakiranju piše, da je zelenjava predhodno oprana, jo je za vsak primer zato priporočljivo oprati.

사진: 픽사베이

Namazi

Namazi so lahko zelo nevarni, če jih uživamo po preteku roka trajanja. Pogosto uporabljamo isti nož za mazanje različnih živil, kar lahko privede do kontaminacije in razvoja škodljivih bakterij. Zato je pomembno, da namaze porabimo v času njihovega roka trajanja in pazimo na higieno pri uporabi.

Solate s krompirjem, mesom, ribami

Solate, ki vsebujejo krompir, meso ali ribe, so še posebej občutljive. Na primer, domača solata iz tune, če je takoj po pripravi shranjena v hladilniku, lahko zdrži tri do pet dni, preden se začne kvariti. Pomembno je, da takšna živila ne pustimo na sobni temperaturi več kot dve uri, saj to omogoči hitro rast bakterij.

사진: Unsplash/조르지오 트로바토

Sveži sokovi

Sveže, neobdelane sokove je najbolje popiti čim prej po nakupu. Za razliko od predelanih sokov, ki so pasterizirani za uničenje škodljivih bakterij in imajo posledično daljši rok trajanja, naravni sokovi hitro postanejo prostor za bakterije. Nekateri hladno stiskani sokovi lahko zaprti trajajo do 30 dni, običajno pa jih je treba porabiti v štirih dneh.

Meso in ribe

S svežim mesom in ribami moramo biti še posebej previdni. Če kupljenega mesa ne boste pripravili v enem ali dveh dneh po nakupu, ga je najbolje takoj zamrzniti. Svežo ribo je priporočljivo hraniti v hladilniku samo en dan, piščanca in purana do dva dni, svinjino in govedino pa od tri do pet dni. Kuhano ali pečeno meso je najbolje porabiti v treh dneh.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.