이미 슬로베니아 소비자는 매 순간마다 슬로베니아 매장에 18개월 이상 진열되지 않은 가장 혁신적인 소비자 제품을 표시하는 올해의 빨간색 제품 인장을 인식하고 있습니다.
Za najbolj inovativne so jih prepoznali izključno slovenski potrošniki, ki so v neodvisni in transparentni raziskavi družbe Nielsen izrazili zadovoljstvo ob njihovi uporabi. Zadnja Nielsnova raziskava o prepoznavnosti pečata Produkt leta med Slovenci je pokazala tudi, da bi se več kot polovica tistih, ki pečat prepoznavajo, odločila za nakup izdelkov, označenih z njim. Trije od desetih anketiranih (v raziskavi je v reprezentativnem vzorcu sodelovalo 510 potrošnikov iz vse Slovenije) so že kupili izdelek, označen s pečatom Produkt leta. Polovica od njih je izdelek kupila, ker ga tudi običajno kupujejo, medtem ko je druga polovica odgovorila, da je izdelek s pečatom kupila iz radovednosti, saj je pečat že opazila na televiziji ali v trgovini in je zato želela preizkusiti tako označen izdelek.
Kar 55 odstotkov anketirancev, ki poznajo pečat Produkt leta, in 43 odstotkov tistih, ki ga ne, je izrazilo svojo namero o nakupu izdelka s tem pečatom. »Visoka stopnja zavedanja pečata v tem kratkem času, odkar je koncept zaživel pri nas, je velika nagrada za naš trud in obveza, da nadaljujemo z začrtanim delom. Prav tako je to spodbuda za proizvajalce, da postavijo svoje inovacije pred potrošnike, in hkrati sporočilo, da slovenski potrošnik zasluži najboljše,« 그는 말한다 Gregor Gorenc, 회사 이사 Produkt leta. Pečat Produkt leta je namreč tudi dragocen nakupni nasvet slovenskih kupcev drugim potrošnikom.
추가 정보:
www.produktleta.si
Produkt leta lahko predlagate tudi sami na naslov info@produktleta.si in se potegujete za privlačne nagrade.