푸조는 C 세그먼트의 가족 중심 구매자에게 660~1,775리터 트렁크와 넓은 객실을 제공하는 308 - SW 모델의 스테이션 왜건 버전을 제공했습니다. 엔진 범위는 새로운 1.2리터 e-THP로 새로워졌으며, 가격은 가솔린의 경우 14,690유로, 디젤의 경우 14,990유로부터 시작됩니다.
Slabo leto dni po prihodu nove generacije peugeota 308, je sedaj na trg prišla še karavanska, SW – različica tega modela. Oblikovno se kot velevajo trendi spredaj in do B-stebrička povsem ujema s kombilimuzinsko različico, za tem pa sledi skladno in nadpovprečno športno oblikovan zadek. Dodatni centimetri (teh je 33) pa gredo skoraj v celoti na račun povečanja prtljažnika, 이것은 zrasel na 660, pri podrtih sedežih pa na 1.775 litrov uporabnega prostora.
Večji prostornosti predvsem v drugi sedežni vrsti vprid, pa je SW dobil tudi 11 centimetrov daljše medosje, 이를 통해 modularna platforma – EMP2, ki poleg tega prinaša tudi občutne prihranke pri teži vozila.
Notranjost piše enako zgodbo kot zunanja podoba, kjer je v drugi vrsti sedaj več prostora za kolena in glave potnikov. Notranjost pa je zahvaljujoč večji cielo panoramski strehi (površina je z 1,44- narasla na 1,69 m2), sedaj tudi bolj svetla in zračna.
Opremski paketi so trije: access, active in allure, novost pa predstavlja paket sport, ki ga je mogoče kombinirati s paketom allure, a le pri prav tako novem 1,2-litrskem e-THP motorju. Ta za zdaj tudi predstavlja vstopni agregat na bencinski strani, ob 96 kilovatni konjenici pa obljublja solidno mero dinamičnosti. Skupaj je na bencinski strani pet motorjev, z razponom moči od 80 do 147 kW, na dizelski strani pa je agregatov oz. različic kar šest in sicer z močjo od 67- do 132 kW, Menjalnika sta dva, v osnovi šest stopenjski ročni, proti doplačilu prestavna avtomatika z enakim številom razmerij.
Vstopna cena na bencinski strani znaša z vsemi popusti 14.690 evrov, doplačilo za dizla v nosu pa znaša vsega 300 evrov. Drugače pa znaša doplačilo za karavansko različico od 700 do 900 evrov.