fbpx

기후 변화: 우리가 여전히 더 나은 환경에 대한 희망을 갖고 있는 8가지 이유

사진: 엔바토

기후 변화는 앞으로 수십 년 동안 더욱 극심하게 나타날 것이며, 이에 대한 생각과 이를 해결하려는 세계 지도자들의 관심 부족은 많은 사람들을 겁나게 합니다. 나는 이미. 그러나 언뜻보기에 모든 것이 검은 것은 아닙니다. 더 친환경적인 미래에 대한 희망을 간직하는 것이 왜 가치가 있는지 확인해 보세요!

Predstavljamo vam 8 trendov, po zaslugi katerih lahko ohranimo nekaj optimizma v povezavi s prihodnostjo našega planeta.

1. Vse več ljudi se zaveda vpliva podnebnih sprememb

Raziskave so pokazale, da je z vsakim letom več prebivalcev tega planeta, zaskrbljenih glede podnebnih sprememb. Te so vse bolj izrazite, pobemben dejavnik pir vse večji ozaveščenosti pa je tudi dostop do informacij. Če pogledamo na drugo stran Atlantika, kjer je, na veliko grozo okoljevarstvenikov, tudi nekdanji predsednik zanikal podnebne spremembe, danes kar 59 odstotkov Američanov segrevanje ozračja označuje za eno najpomembnejših problematik. Štiri leta nazaj je bilo teh za kar 10 odstotkov manj.

2. Vse več je izobraževanja na temo podnebnih sprememb

Zaradi dostopa do informacij pa tudi zaradi vse večje ozaveščenosti, se vse več ljudi zaveda odnosa med okoljevarstvom in socialno pravičnostjo. Vse bolj se zavedamo, da podnebne spremembe najbolj uničujoče vplivajo na prebivalce tretjega sveta. Pri tem se vse več držav zaveda pomena posameznih domorodnih skupin in njihove prisotnosti, tako je Avstralija minulo leto plemenu Eastern Kuku Yalanji vrnila velik delež njihove zemlje, v Kaliforniji pa so del gozda vrnili plamenu Esselen.

Foto: Unsplash/Naja Bertolt Jensen

3. Vse več je naložb v bolj zeleno prihodnost

Zaradi vse večjega pritiska javnosti, vse več institucij svoje imetje vlaga v okolju prijaznejše industrijske prakse in holdinge. Harvardska univerza je tako sprejela odločitev, da umakne vse premoženje iz naftne industrije, temu so sledile še Univerza v Oxfordu, fundacija Ford in mnoge druge.

4. Potrošniki prepoznavajo svojo moč

Ljudje smo spoznali, da lahko s svojim denarjem usmerjamo prihodnost planeta. Zato vse pogosteje posegamo po okolju prijaznih produktih. Po podatkih nekaterih raziskav kar 67 odstotkov potrošnikov pri nakupu razmisli o tem, kako prijazen do planeta je izbrani izdelek in kako etičen je.

5. Podnebne spremembe kot najpomembnejša vrednota

V razvitem svetu so podnebne spremembe prva tema političnih bojev in volitvenih obljub. V Nemčiji so tako volivci podnebne spremembe postavili daleč pred pandemijo novega koronavirusa in migracije ter svoj glas dali kandidatom, ki so po njihovem mnenju predstavili najboljše okoljske prakse za prihodnost.

Foto: Unsplash/Hello Im Nik

6. Vse večja ozaveščenost o plastični onesnaženosti

Vse več je držav, ki ukinjajo uporabo plastičnih izdelkov za enkratno uporabo. Od slamic, pribora in vrečk, v nekaterih primerih je šlo celo tako daleč, da ste lahko na trgovinskih policah našli banane, zavite v plastično folijo. Ko bi vsaj narava znala zaščititi užitni del banane z olupkom. Vzdih.

7. Obnovljivi viri energije

Vetrnice in sončne celice še nikoli niso bile tako dosegljive kot so danes. Vse več energije na svetu se proizvede z naslova obnovljivih virov energije, kar je dobra spodbuda za prihodnost.

8. Mladi se posledic podnebnih sprememb najbolj zavedajo

Na mladih svet stoji, pravijo. In v tem primeru to resnično drži. Mlajše generacije so najbolj ozaveščene o slabih praksah, ki pospešujejo podnebne spremembe in o tem jih ni strah spregovoriti naglas. Vse več je protestov mladih, ki želijo starejše generacije opozoriti na to, da brez izrazitih zelenih sprememb, prihodnost ne bo nič kaj rožnata.

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.