베스트셀러 아우디의 새로운 버전이 슬로베니아 도로를 강타했습니다. 신형 아우디 A4는 이전 모델과 비교해 외관이 완전히 바뀌었고, 후드만 바뀌지 않았다.
Ob poplavi različnih modelov in vedno večjemu SUV-segmentu je težko verjeti, da je vendarle 아우디 A4 tisti, ki je med vsemi Audijevimi modeli 최고 prodajan. Dejstvo je, da ta odstotek upada in je vsako leto manjši, razlog pa je povsem preprost: kupci so bolj naklonjeni SUV-jem in se tako raje odločijo za model Q3 ali Q5.
Podoba prenovljenega Audija A4 je močno opazna, 그것은 agresivnejša, pozornejši opazovalci pa bodo hitro ugotovili, da se v primerjavi s predhodnikom še kako razlikuje. Notranjost ni bila deležna takšne prenove, je pa novost 10,1-palčni MMI-zaslon na dotik, zaradi katerega se je tudi poslovila upravljalna enota sistema MMI. Predhodno je bila nameščena na spodnjem sredinskem delu armaturne plošče, prek te pa smo upravljali informacijsko-zabavni sistem.
Bencinska ponudba Audija A4 zajema 2,0-litrski TFSI-motor, z 12-voltnim blago hibridnim sistemom. Ponujali bodo od 150 (110 kW) ~까지 245 (180 kW) konjskih moči. Dizelska motorja sta 둘, 2,0- 그리고 3.0리터 z razponom moči od 136 (100 kW) ~까지 286 (210 kW) konjskih moči. Najšibkejši različici bosta prav tako opremljeni z blago-hibridnim sistemom. Najmočnejši Audi S4 ima tokrat vgrajen 3.0리터 디젤 엔진 48볼트 blago-hibridnim sistemom. Ponaša se s 347 (255 kW) konjskimi močmi 그리고 700 Nm navora. Blagohibridni sistemi bodo pripomogli k 3–4 dl manjši porabi goriva na sto prevoženih kilometrov.
Cena vstopnega bencinskega modela (35 TFSI) se začne pri 34.200 evrih, cena dizelskega (30 TDI S tronic) pa pri 38.940 유로.
Galerija: Audi A4
추가 정보:
audi.si