fbpx

Raziskava odkriva, kako so ženske doživele prvo menstrualno izkušnjo

Pripravljenost na prvo menstruacijo je bolj zakomplicirana, kot bi morala biti, pravi raziskava.

Vstop v puberteto je čas, ko naj bi starša s svojo hčerjo govorila o telesnih spremembah, s katerimi se bo kot ženska kmalu srečala. A veliko deklet prvič, nevedoč, kaj menstruacija je, zagleda rdeč madež na spodnjem perilu in se prestraši. Raziskava pravi, da je pripravljenost na prvo menstruacijo bolj zakomplicirana, kot bi morala biti.

아마 기억하실 거예요, da vaša prva menstruacija ni bila videti kot v ameriških filmih, kjer se mati in hči smejita in veselita. Ampak ravno nasprotno – strah, spraševanje in sram. Skladno s to sliko so tudi rezultati nove raziskave OnePull in Diva International Inc., v kateri so proučevali prvo menstrualno izkušnjo pri 2000 ženskah.

Kakšna je bila prva menstrualna izkušnja pri 2000 žensk?
Kakšna je bila prva menstrualna izkušnja pri 2000 žensk?

Ženske niso bile zgolj presenečene ob prvem perilu, ampak tudi niso vedele, kaj storiti. Tretjina žensk je bila zmedena, ena od štirih žensk je priznala, da sploh ni bila pripravljena na to izkušnjo, 동안 43 odstotkov žensk bilo prestrašenih.

Ženske niso vedele, kako se vesti ob prvem perilu.
Ženske niso vedele, kako se vesti ob prvem perilu.

Polovica anketiranih žensk nad 50. letom je reklo, da se z nikomer niso pogovarjale o prvi menstrualni izkušnji in o tem niso bile ustrezno ozaveščene. A dobra novica je, da so ženske med 18. in 24. letom takšne pogovore z nekom imele. Ena od desetih žensk v tej starostni dobi je rekla, da se o menstruaciji pogovarjajo tudi z očeti.

Mlajše ženske so pogovore o menstruaciji imele.
Mlajše ženske so pogovore o menstruaciji imele.

Čeprav je dolga pot do destigmatizacije menstruacije, statistika kaže, da je med mlajšimi generacijami bolj pozitiven pogled na menstrualni cikel, saj ga ne razumejo kot tabu, temveč kot del ženskega telesa, ki bi ga morali slaviti in ne prezirati.

추가 정보

추가 정보:
divacup.com

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.