환경 파괴는 인간 삶의 기본 기반이 파괴될 정도로 한계를 뛰어넘는다. 캠페인이 우리가 살고 있는 세상에 변화를 가져올까요?
V letošnjem letu smo bili priča številnim zgodbam, v katerih so bile prikazane grozovite posledice uničevanja okolja, v katerem živimo. Odziv na grozovito stvarnost so pokazale različne svetovne korporacije, ki so začele z večjim okoljskim ozaveščanjem in ukrepi.
상표, 와 같은 McDonald’s in KFC, so v nekaterih svojih poslovalnicah začele postopno ukinjati plastične slamice, 미국인 American Express je napovedal izid svoje prve kartice, izdelane iz oceanske plastike, 스타벅스 pa bo namenil 10 milijonov ameriških dolarjev za izdelavo trajnostne embalaže.
Kljub tem prizadevanjem pa je še veliko za postoriti, če želimo ohraniti trajnostne pogoje za življenje. Greenpeace, okoljevarstvena organizacija, je pred kratkim začela kampanjo »Potrdi človečnost« (angl. Confirm Humanity), ki jo je izvedla agencija DDB Mexico.
V svoji kampanji uporabljajo znano računalniško avtentikacijo CAPTHCA, s pomočjo katere uporabnik spletnega mesta reši test, ki je za računalnik težko rešljiv, in na tak način naprava določi, ali je nek uporabnik stroj ali človek.
Namesto te dobro znane avtentikacije so v kampanji dodali zapis “Potrdi človeštvo“. Na tak način želijo doseči bolj zelen in zdrav svet ter ozavestiti občinstvo, kakšno je naravno stanje sveta, ki so ga uničili ljudje. Kampanjo lahko podprete tudi vi.
추가 정보:
greenpeace.org