Land Rover가 2011년 놀랍도록 현대적이고 진보된 크로스오버로 자동차 대중을 "충격"시킨 후, 이 유명한 영국 브랜드는 이제 새로운 Range Rover Evoque의 활력을 되찾은 모델로 "무장"하여 제네바에 올 것이라고 발표했습니다. 경제성과 무게 부분에서 가장 큰 진전이 이루어졌고, 조금 더 늦게 출시될 컨버터블 버전에 대해서도 많은 이야기가 나오고 있습니다.
Prenovljenega range rover evoqua bodo sicer na prvi pogled od “starega” ločili le največji ljubitelji modela in te angleške znamke, manj veščim pa sporočamo, da se modela razlikujeta v podobi prednje maske in odbijača, drugačna je podoba LED luči in odprtin za zrak, na zadku se bohoti drugačen strešni spojler.
Prenovljena je bila tudi notranjost, kjer je poudarek na boljših materialih, novi so sedeži, izboljšav pa je bil deležen tudi osem palčni zaslon na dotik, katerega delovanje je hitrejše. Inženirji k temu dodajo še, da so izboljšali zavorni sistem.
Še bolj pomembna pa je bila shujševalna dieta, ki so jo inženirji predpisali vsem motorjem v ponudbi. Rezultat tega je v povprečju od 20 do 30 kilogramov nižja teža in posledično manjša poraba in emisije. Novost v ponudbi predstavlja štirivaljni dizel TD4, ki zmore 110 kW in obljublja povprečno porabo le 4,2 litra in 109 gramov emisij CO2 na km poti. Komur to ne bo dovolj, lahko poseže po 132 kilovatni različici istega motorja, ki se ponaša s podobno ekonomičnostjo v obliki 125 gramov emisij CO2.
Na bencinski strani pa najdemo še Si4 turbo štirivaljnik, ki zmore 177 kW in evoqua požene do 217 km/h in do stotice v le 7,6 sekunde. Vse to ob 181 gramih 배출 CO2. Moč je pri tem motorju preko devet stopenjske avtomatike speljana na vsa štiri kolesa, pri ostalih različicah pa sta ta dva dodatka predmet doplačila.
더 읽어보기: Najdražji Range Rover vseh časov
Vse različice bodo premogle še nov terenski sistem all-terrain progress control, ki vozniku lajšala vožnjo po klancu navzdol, kjer potrebuje ta zgolj vrteti volan, za vse ostalo pa poskrbi elektronika sama. Več bo tudi ostale napredne tehnike, na ceste pa naj bi prenovljeni evoque zapeljal še pred poletjem.
추가 정보:
www.landrover.si