Prvo je prišla fotografija nove notranjosti, nato pa je sledila še povsem nova zunanja podoba. Seveda govorimo o peti generaciji novega Renault Clia, ki sledi oblikovanim smernicam predhodnega modela, a deluje kakovostnejše in bo premamil marsikaterega kupca, ki bi se sicer odločil za nakup kakšnega drugega vozila.
새 것 르노 클리오 bo tudi tokrat na voljo z opremo Initiale Paris, sprememba pa bo pri opremi GT Line, ki jo bo nadomestila 장비 R.S Line. Le ta bo kompaktnega Renaulta s prisekanim zadkom obogatila z veliko dodatki, ki prihajajo iz oddelka 르노 스포츠. Športna različica opreme ima 17인치 platišča in posebno oblikovan odbijač, da jo bomo lahko v 순간 ločili od ‘običajnih’ Renault Cliov.
R.S Line paket opreme novega Renault Clia se razlikuje tudi v notranjosti ‒ na voljo so 좌석 z boljšo ledveno oporo, aluminijasta pedala 그리고 usnjen športen volan, okrašen z dvojnim R.S. diamantnim logotipom. Seveda k vsej tej opremi sodijo 빨간색 šivi 그리고 rdeče pobarvani deli 내부.
신형의 인테리어 Renault Clia je nekaj povsem drugega, kot smo bili vajeni pri predhodnem modelu. Nad osrednjo konzolo je pritrjen 큰 화면 na dotik, za katerega pravijo, da je 가장 큰 v razredu. Tudi notranjost deluje še bolj 현대의, z manj gumbi in večjim poudarkom na digitalizaciji.
Čeprav gre današnji trend v smer, da so avtomobili vse večji , pri novem Renault Clio temu ni tako. Je pravzaprav za 14 mm krajši od prehodne generacije, a kljub temu prostornejši. Zahvala gre manjšim komponentam, ki zasedejo manj prostora, levji delež k prostornosti pa prispeva za 66 mm večja širina. Prtljažni prostor se je iz 300 litrov 증가 ~에 391 litrov, s tem pa je novi 르노 클리오 ~가 되었다 najboljši v razredu. Notranjost je praktična kot do zdaj in omogoča še dodatnih 26 litrov odlagalnih površin.
Višina novega Renault Clia se 감소하다 ~을 위한 30mm, Clia pa so prvič v zgodovini opremili z odbojniki zraka pred prednjimi koloteki za doseganje manjše porabe goriva. 모든 사람 Clii od osnovne različice dalje bodo imeli žaromete v popolni LED tehnologiji. Podatki o motorjih žal še niso na voljo, a ker je avtomobilski salon v Ženevi praktično pred vrati, bomo takrat zagotovo deležni še kakšne dodatne informacije.
Galerija: Renault Clio
추가 정보:
renault.si