fbpx

Renault Koleos, kolos med Renaulti

Renault Koleos je dobil novo nadaljevanje. In ime Koleos mu pravzaprav zelo paše, saj je med Renaulti to pravi kolos. Gre za predstavnika tako imenovanega segmenta D SUV, ki je hkrati tudi najhitreje rastoči segment med avtomobili. Če na hitro povzamemo, bi lahko dejali, da gre za športnega terenca napetih in elegantnih linij, ki na trg vnaša nove standarde, ki si jih je zamislil Renault.

Koleos 올해부터 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še 이름, vse ostalo je zdaj popolnoma novo 그리고 다르게. 새 것 Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.

Prednja maska z Renaultovim znakom
Prednja maska z Renaultovim znakom

Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris. 의 경우 najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo ogrevan volan prav na mestu.

Initiale Paris
Initiale Paris

Koleos je tudi zelo 현실적인. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.

Platišča z izgledom diamanta.
Platišča z videzom diamanta

V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji 애플 카플레이 그리고 안드로이드 오토. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, zavirajo v sili in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi 맨발, ki s kompletom 스피커 13개 그리고 globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.

Razkošna notranjost.
Razkošna notranjost

Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost 사 륜구동. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba 디젤, z močjo 96 kW (130 KM) 각기 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski 또는 samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: Zen, Intens 그리고 Initiale Paris. Vstopna cena s  paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130  그것은 26.900 evrov. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.

더 읽어보기: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI

Galerija slik: Renault Koleos

추가 정보

추가 정보:
renault.si

2004년부터 당신과 함께

연도부터 2004 우리는 도시 트렌드를 연구하고 열정으로 영감을 주는 최신 라이프스타일, 여행, 스타일 및 제품에 대해 매일 팔로워 커뮤니티에 알립니다. 2023년부터 글로벌 주요 언어로 콘텐츠를 제공합니다.